Helg, helg, underbara helg!

Hejsan!
Gud vad härligt med helg, eller vad säger ni?
Ikväll är det sista avsnittet av Paradise Hotel 4 - Danmark <3
Hoppas personligen att Nick vinner (A)
Jag har lite bråttom så jag hinner inte skriva så mycket, men idag har inte hänt så mycket.
Var ju i skolan och jag klippte en "skräpdocka", en kille faktiskt och det var svårare än att klippa tjejdockan som jag klippte igår. Så nu har jag alltså klippt en "tjej" och en "kille" helt, för första gången :)
Superfint och bilder kommer som småningom!
Mina bilder på naglarna kommer också snart. Jag har ärligt talat glömt att fixa det ... Men jag ska snart!
Idag hämtade jag en sladd till mina lurar så att de fungerar igen :)
Hon som jobbade i kassan var lite sisådär, men jaja.

Och igår bestämde jag och Maher att vi skulle träffas innan jag skulle ner till Sumpan på kräftskivan.
(Gud vad det låter töntigt:P Kräftskivan i Sumpan liksom? Årets happening XD)
Det var trevligt och vi hade mycket att prata om, sen kom Agnes förbi och hon joinade oss två.
Sedan följde jag med honom en bit på vägen eftersom Claudia skulle bli lite sen.
Vi hade jättekul i Sumpan och Alice från idol  var där :D
Jag köpte hennes singel och fick autograf:D
Me looooove Alice <3 Hon är världens coolaste!

Puss o kram, Nicole!

P.S. Tack för alla fina kommentarer :)

Kommentarer
Postat av: *Em

Heeeeeeeej! :) Allt bra med dig idag? :)

2009-08-28 @ 19:05:56
URL: http://emelojs.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0