"Jag minns inte varför jag älskar dig"

Hejsan!
Kräftskivan hos farmor o farfar var supermysig :)
Jag åt jättemycket kräftor så sen var jag supermätt resten av kvällen!
Mums!
Vi fick också ostpaj och en jättegod tårta med marräng o jordgubbar!
Till förrätt var det lite småplock :)

                                                   

Jahar en bok som ni bara måste läsa!
Den heter "Jag minns inte varför jag älskar dig" och är skriven utav Gabrielle Zevin.
En 17:årig tjej som heter Naomi ramlar i en trappa och när hon vaknar upp minns hon inte de fyra senaste åren
i hennes liv och hon undrar vem hon var innan och vem hon egentligen är. Med andra ord så försöker hon hitta sig själv.
Hennes pojkvän Ace minns hon inte heller, och hon undrar vad det var som fick henne stt falla för just honom, o.s.v.
Jag kan bara säga; LÄS DEN! :D



Idag träffade vi 2:orna och fick en fadder, eller alla utom jag det vill säga som fick 2  :P
Haha, supergulliga tjejer som heter Jenny och Jennifer (stavning?).
Vi gick och åt på subway till lunch och sen fick jag två böckcer, en massa papper och grejer och mina fyra dockor :D
Alltså, inte barbiedockor då, utan frisördockor som man kan använder i utbildningen :)
Jag ska namnge mina idag, haha. Jag vet att en av dem heter Cleo, det är min långhårsdocka, och sen har jag inte riktigt bestämt!
(Man fick en långhårsdocka, två damdockor och en herrdocka med skägg)
Men jag håller er uppdaterade ;)
När jag kom hem var jag rätt så trött i fötterna efter att ha släpat hem tre dockor i värsta kartongerna, men
jag kände att jag snart skulle slänga mina lurar i marken och stampa på dem om jag inte bytte ut dem idag eftersom det är glapp på dem och jag använder dem hela tiden, så det var bara att gå hem och dricka lite vatten och sedan ge sig av till Kista.
Väl framme så får jag höra att dom typ inte har lurarna inne så jag kunde välja på att få en tre meter lång "förlängningssladd" till lurarna eller låt dem köpa in en till mig som kommer ta typ tusen år, och jag hade ju egentligen bara ett val, så nu får jag vänta läääänge i alla fall!
Tack och lov  så har jag andra lite sämre lurar som ändå fungerar!
Så lite småsur åker jag tillbaka till Sumpan och hämtar ut min nya Ipod på ICA :D
Så då blev jag såklart glad igen! Haha.
Jättefin lila :D Nu ska jag bara komma på vad jag ska ha för nåt på den. Är den någon som har ett förslag eller två?

 ~ Såhär ser mina hörlurar ut :) Världsabäst när de fungerar :D

När jag satt på tunnelbanan upptäckte jag efter ett tag att det satt tre småtjejer framför mig och de gjorde mig seriöst upprörd!
De var så kaxiga och oförskämda så det är inte sant.
Alltså, de var typ i tolvårsåldern och satt och snackade om vaxning och sex och en massa andra saker som de inte borde ha något att göra med och språket de använde!
Ursäkta för att jag låter som värsta moraltanten, men seriöst?
Hur kan deras föräldrar bara låta dem hålla på sådär och släppa iväg dem någostans utan att skämmas för dem?
Jag ska aldrig låta mina barn bli sådär. Då vet jag inte  vad jag gör, typ sparkar ut dem :P
Näe, skärpning småtjejer!
Var barn så länge ni kan istället!

 ~ Var barn så länge ni kan ;)

Emma: Tack så mycket :)<3
Linn: Ja, absolut! Säg till någon dag bara :D <3 Om du vill ha hjälp med din blogg så kan du bara sms:a eller ringa mig så kan du bara säga vad du vill ha hjälp med, och jag fixar! Inga problem ;)
(Ja, jag vet att jag är slö, men jag orkar inte kommentera just nu så detta får vara svar nog ;) )


Loove, Nicole <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0