JAG VANN!

OMG!
Det här är ju helt sjukt!
När jag var på Ung08 så gick vi in i ett tält som hette "Studera i Stockholm" och dom hade en tävling där
som gick ut på att ta en bild som förklarade vad man ville bli när man blev stor och en motivering som man skulle skicka med mms till dem, och nu för bara några minuter sedan ringer en tjej och säger att hon är från just det tältet och att det gäller den tävlingen och att jag har vunnit första pris! En Ipod nano med 8GB?!
Herregud, det är helt sjukt!
Jag har visserligen redan en blå sådan Ipod, men det är inte helt fel med två stycken!
Hon sa att jag fick önska en färg trots att dom egentligen hade bestämt grön och jag sa att jag gärna ville ha en lila :)
Och nu ringde hon igen och sa att dom skulle skicka den till mig direkt :)
Så den kommer om några dagar :D
Gud vad sjukt!
Jag brukar inte vinna tävlingar, och jag trodde inte att jag skulle vinna. Definitivt inte första pris?!
Men jag tycker att min bild var lite unik och jag gillade min motivering så en chans trodde jag nog att jag hade i alla fall  ;)
Gud vad kul!


Pussar o kramar Nicole!



Justeja! Om ni vill se min bild och min motivering så skulle den typ läggas upp på www.studeraistockholm.se  imorgon!
Ni får gärna kommentera och gratta om ni vill ;)

Love <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad kul! :D grattis!

2009-08-22 @ 18:22:15
URL: http://emeh.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0