Konstig dröm

Hejsan!
När jag vaknade så var jag helt chockad. Jag drömde att jag var med barn och att jag skulle föda när som helst och jag var livrädd :P
Det var så himla verkligt att det var läskigt. Sen kom jag på att jag ska börja på gymnasium snart och jag undrade vad jag skulle göra med min lilla bebis.
Jag frågade mamma men hon sa typ nåt konstigt bara.
Det är lite roligt för jag fick i senaste (?) numret av FRIDA en drömtydare och ett av "alernativen" var just om man drömde att man var med barn.
Det betyder att man ska fatta något vuxet beslut och min rädsla kanske bara betydde att det är något nytt som väntar?
Hmm, mysko ...
Men nu ska jag börja göra mig iordning inför Lowes fest :)
Vet inte vad jag ska ha på mig och vi drar om en timme så vi får väl se vart det slutar!
Kanske hörs senare ikväll!

Pussar o kramar Nicole <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0