V.I.P. på Grönan :D

Hejsan :)
Igår var jag, Fillan, Stina och Madde på Grönan eftersom vi hade fått "VIP" biljetter av Jenny!
Jag åkte nya Insane och den var konstigt nog inte så läskig som jag trodde att den skulle vara.
Har fått höra att den är det, men det kittlade bara rejält i magen ;)
Mycket rolig! Jag rekommenderar den varmt. Även till höjdrädda typer som jag, haha!
Men i kön skulle ni ha sett mig vill jag säga!
Jag höll typ på att spy, så rädd var jag!
Men jag är glad att alla lyckades tvinga med mig, det var trots allt väldigt roligt!
De två första timmarna när det inte var öppet för allmänheten var det typ ingen kö till någonting så det var jättekul!
Vi åkte en massa karuseller hela dagen tills vi blev alldeles slut och snurriga :D
Sen vann jag över Stina i Singstar tre gånger i rag!

En väldigt lyckad dag helt enkelt!
Tack snälla Jenny! Vi älskar dig :)
  
                                       ~ Galet roliga "Insane"



Åh, jag blir så sur! Jag hade skrivit klart detta inlägget egentligen men sen stängdes typ internet ner så det försvann ju såklart!

Jaja.

Rose-Chan har kommit hem från Thailand :D
Hoppas på att få träffa henne imorgon och hitta på något. Nu på kvällen kände jag mig lite för trött...

Tack gode Gud att träningen itne var idag utan imorgon!
Vad har mer hänt?
Jo, jag är nästan helt klar med min bok!
Det är sjukt vad tiden har gått! Det är nog närmare två år sedan Stina övertalade mig att börja skriva en bok!
Och nu är den snart klar!
Jag ska bara korrekturläsa den och göra några små ändringar så att den är färdig att skickas till ett bokförlag.
Eller flera blir det säkert. Det är svårt att få en bok publicerad, men jag har bett för den och för att den ska bli antagen av något förlag :)
Men oavsett vad så är jag fett stolt över mig själv!
Jag har lyckats med ett till av mina stora mål och det är det inte alla som skulle klara av heller.
Så jag är så glad så!
Och jag bara måste göra en sak som jag har väntat på länge.
Till alla er som sagt eller tänkt att jag inte skulle klara det; HA! Jag klarade det visst!
Kom ihåg att aldrig ge upp darlings!
Oavsett vad någon än säger till dig så är det bara du själv som kan sänka dig.



Pussar o kramar Nicole <3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0