Back to Sweden and reality!

Hejsan!
Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag, men förra veckan så var jag faktiskt i Spanien och hade ingen tillgång till någon data. För att vara exakt så var vi i Corralejo, Fuerteventura, Spanien.
Så otroligt vackert! Paradiset på jorden!
Det blev lite shopping; 2 armband (reggae och snäckor), ett halsband (snäcka) och en svart handväska :)
Sedan köpte jag Britney Spears nya parfym och Maltesers på planet också :)
Jag har fotat lite, men Flisan tog ännu fler bilder, så ni kan vänta er några då och då! 

                               


I Spanien träffade jag också en otroligt gullig kille som bodde på mitt hotel och i slutet av veckan fick han mitt nummer och msn, så vi håller nu kontakten :) Jag tänker aktiskt vara lite hemlighetsfull denna gången och inte ge er så mycket information om det, så ni får helt enkelt använda eran fantasi istället.

                                           


Ingen kan väl ha missat att jag gick och såg på New Moon?
Den var otroligt bra! Helt fantastiskt!
Jag tror att jag blev lite besviken på slutet, men annars så är jag grymmt imponerad!
Helt otroligt att den fortsätter att hålla standarden och det gläder mig :D

                                    

Idag fyller min skola 10 år och frisörprogrammet på den 9! Grattis grattis!
Vi firade med att Shan Atci (Stavning?) kom och höll en liten show och föreläsning för oss och sedan blev det tårtkalas med världens största tårtor. Helt seriöst :P
Vi skulle bara ha haft Disa efter det, men vi satt i datasalen en och en halv timme i onödan bara för att ingen kom och sa till oss att vi fick sluta tidigare ... Jaja, vi fick ju ändå sluta tidigare när vi upptäckte att vi inte hade våran sista lektion :P Så kan det gå!



Puss o kram, Nicole <3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0