Härmapor

Jag vet inte vad ni gör denna alla hjärtas dag, men jag tittar i alla fall på melodifestivalen men lillsyrran och hennes kompis Madde. Vi har det supermysigt, men nu är jag arg!
Gruppen Heat med låten 1000 Miles förtjänade trots en mycket bra låt inte finalplatsen enligt min åsikt.
Deras låt är en komplett kopia av Tokio Hotels låt 1000 Oceans. Hur dåligt är inte det?!
Jag är så himla förbannad!
Grrr!
Jag lägger in en video på Tokio Hotels låt här nedan.
Kommentera gärna.

 

OBS! Låten är orginalversionen på tyska. Alltså "1000 Meere!"


Ha en fortsatt bra alla hjärtans dag :)

Och om ni undrar om Jasp så kan jag säga att Alice har varit modig.
Har inget svar än så länge så jag berättar mer senare.


Pussar och kramar Nicole

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0