Idétorka...

hejsan igen! Jag vill bara börja med att säga att jag jobbar på ett utkast från Oscarsgalan.
Jag började dagen efter oscarsnatten då jag var uppe till halv fyra bara för att få se Robert Pattinson:P
Haha, men jag var inte ens trött dagen efter!

Nu till min rubrik. Som ni kanske förstår har jag fått idétorka.
Jag vill så gärna skriva på min bok, men det blir bara fel och konstigt. :(
Är det någon underbaring som har något tips för hur jag ska få tillbaka min inspiration?
Jag vill så gärna skriva, men resultatet blir inte lika bra som det brukar :(



Igår var jag inne i stan och shoppade med Rose. Hon hittade dessvärre ingen balklänning men jag hittade ursnygga grejer :)
Bilder kommer senare, men jag kan skriva ner vad det var så länge :)

Jag såg en ursnygg grå ganska lång kjol på ens blogg. Den sitter väldigt högt upp och jag var runt i både stan, solna och kista för att hitta den. Glad över att jag gjorde det till slut :)


Sedan köpte jag en tröja som påminnde om den som bars av personen från en bild på bloggen.

Min är dock rosa och ursöt till kjolen :)

Sååå nöjd!¨


Justeja! Jag köpte en klännings-skjorta som är vit och blårandig och går att dra åt i midjan.

Supergullig!


Toppade det hela med ett sätt fransk manikyr som jag tänkte fixa med lite ikväll :)

Jag älskar att måla mina naglar och dekorera dem!




Jag vet att ni twilightfans precis som jag har oroat er för vad som verkligen ska hända med Midnight sun, alltså Edwards version av Twilight (Om jag kunde drömma). Jag tittade in på hennes officiella hemsida som drivs av hennes ena son Seth. Länkar här nedan ett brev som hon skrivit till oss fans.
Ha förståelse för henne och stötta på!

http://www.stepheniemeyer.com/midnightsun.html



Nu är det strax mat :) Jättegod pasta med typ bönsås/gryta :)
Mums!

Ha det så gött!

//Love Nicole

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0