New Shoes :)

Japp, i dag åkte vi och köpte ett par nya "vinterskor" till mig! :D
Mina andra som jag älskade såååå mycket har dessvärre slitits ut och är nu officiellt kända som en hälsofara:P
Det är säkert! Jag höll på att rammla och slå ihjäl mig i trappan i skolan... Usch, inget kul! Tur att man har en någorlunda hyffsad reaktionsförmåga! :)
Snygga är mina nya älsklingar iallafall, dessvärre får ni vänta en dag eller två med att se dom.
Måste tigga om att få låna lillsyrrans kamera imorgon.


Något som är HOT HOT HOT just nu är att Systrar i jeans 2 är ute på dvd snart!
Så himla roligt! Jag älkar böckerna och den första filmen! Något som jag verkligen ser fram emot!

                      

                                                                              

Så himla roligt att dom har lyckats samla ihop samma übergulliga och bra skådespelerskor :) <3
inga gör det som er girlies :)
Jag vill också köra på den idén!
Fatta vilken grej! Världens bästa idé!!!!



Pussar och kramar Alice<3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0