Ajajaj...

Nu skämms jag lite... Upptäckte att det är över en vecka sedan jag bloggade senast... Oooops...
Förlåt alla söta därute som följer mitt liv med spänning (Haha, det är vad jag vill tro iallafall:P)
jag ska skärpa mig. Vet inte riktigt vad jag ska skylla på... Jag har haft ganska mycket med skola och allt...
Hrm, nu byter vi samtalsämne.


Skolan då? Hur går den? Har det hänt något nytt?
Lite si och så med det antar jag. Var för ett tag sedan på S:T Martins öppet hus för att kolla in mitt förstahandsval lite, men dom har ju inget språk :O Jag är chockad! Så nu är jag jättebesviken, och förmodligen så ändras mitt andrahandsval (S:T Eriks) till mitt första. Dom har tillochmed japanska som jag älskar!
Så får det nog bli, men det kan ju ändras...


Igår på blocket så sa min svenskalärare en massa kul grejer:P
Trots det deppiga ämnet andra världskriget så lyckades det bli ganska kul ändå.
Jag har upptäckt att jag blir jätteledseen när vi talar om Hitler och om hur många judar som dog.
Usch, jag vill inte tänka på det.


På syslöjden så hann jag inte så mycket sist. Eller jag fick sprätta och hålla på att fixa för att göra klänningen ärmlös.
Kul om den ramlar ner på balen och jag står där med flaschade bröst:P Haha, vad måste man göra för lite uppmärksamhet? :)

Idag i skolan så satt vi som vanligt med pojkarna och åt. Jag har exklusivt material till er tjejer där ute.
Är ni berädda? Håller ni någon i handen?
Jo, så här är det. Ni vet den stora hemligheten som man har fnulat över hela livet.
Alltså; vad pratar killar om egentligen när dom är ensamma? Jag har fått bevittna det!
Dom pratar SNUSK! Haha, det är verkligen sant! Vi ska inte ens gå in på detaljer...
Suck, vilken besvikelse...





Nu går jag raskt vidare till mode.
Jag letade förresten efter ett par jeans i morse som jag köpte i sommras, men dom hittade jag ju så klart inte.
Istället fann jag något mycket mer intressant. Ett par svarta stuprörsjeans som jag hade i typ sjuan eller något.
Jag började asgarva och sa till lillsyrran som kollade suktande efter jeansen att hon förmodligen skulle få dom, jag ville bara testa först. Det sjuka var att jag faktiskt kunde ha dom! :O
Haha, vad glad jag blev X)

Något som är inne just nu är starka färger och häftiga kombinationer som gärna får vara lite crazy. Tillexempel rosa och orange. Inte något för mig tror jag, men kan vara kul att veta!
Jag är inne på den lite söta flickaktiga stilen just nu.
Superhett med söta men sexiga blusar, tunikor, jeans m.m.
Kolla in typ H&M, Gina tricot, Eleven.se och Nelly.com


Nu ska jag skriva lite innan jag åker till landet.
Ha det så bra gott folk :)
 
Loooove Nicc <3


Justeja, nu blir väl ni som har följt dethär med Jasper besvikna om jag inte säger något.
En liten lägesrapport då;
Tja, det har hänt en hel del grejer tycker jag.
Det är inte lika pinsamt mellan oss och vi pratar faktiskt lite mer med varandra nu.
Det är alltid något, men snart får han börja förstå att han inte kommer ha chansen för evigt.

Less is more...<3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0