Clique-L som i Loser...

...är en bok som jag sträckläser just nu.
Den blev bra först efter ungefär 30 sidor, och nu kan jag inte lägga den ifrån mig.
Supercool med en massa mode och kläder:D
Jag har också fått för mig att jag vill ha så kallade cocktailringar med roliga grejer inuti.
Typ lite färgglada ringar med t.ex. läppglans, mintpastiller, speglar etc.
Så gulligt och praktiskt!
Men det visade sig att det inte alls var så lätt att hitta...
Sen har jag även fått för mig att jag vill bli skådespelerska.
Det vore ärligt talat såååå kul!
Men än så länge är det bara drömmar.
Att vara tonnårskändis vore kanske inte heller den smartaste idén för mig just nu eftersom jag redan vet var jag vill plugga och att jag måste foka så mycket som  möjligt på skolan för att komma in.
Men ändå, man kan väl drömma (A) :P



Förutom mina kändisdrömmar så har jag blivit påverkad av en annan bok också.
Killar, kompisar och goda gärningar.
Jag vill förtvivlat gärna göra någnting för att hjälpa till.
Asså med typ volontärarbete eller nåt sånt.
Jag har nog inte råd med att skäka pengar på egen hand eftersom jag inte har någon fast inkomst, men att samla in pengar och sånt skulle jag absolut kunna tänka mig att göra.
Jag har väl varit intresserad av volontärarbete en ganska lång tid egentligen, och jag åkte visserligen till Lettland
under mitt höstlov. Det var nog då jag bestämde mig för att jag ville fortsätta hjälpa folk.
Det känns bra att veta att man har hjälpt någon eller några.
Jag tror att jag skulle vilja stödja barncancer eller något i den stilen.
Delvs en av anledningarna till att jag skulle vilja bli kändis eller nåt, för att man har pengarna som krävs för att göra en större insats. Det vore bra om fler kändisar började skänka åtminstonde lite av sin inkomst, för jag tror knappast att dom behöver alla pengarna själva.


Om någon av er får höra talas om något schysst volontär arbete så hör av er till mig.


You know you love me, XOXO Alicegirl<3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0