No women no cry

Två första dagarna i skolan var helt okej.
Kul att komma igång igenn tycker jag, speciellt med NO.
Det bästa som en kompis nämnde är att man faktiskt börjar uppskatta alla fria ledigheter utan läxor eller någonting.
Träningen var skitkul och jag kollade knappt på klockan.
Massa nya, b.l.a en kul tjej som bara var tretton, men såg och verkade äldre.
Så kul! Riktigt go tjej asså!

På hela Jasperfronten går det mer eller mindre åt pipsvängen. Tyvärr.
Börjar ana att jag inte har största chanserna eftersom han mer eller mindre verkar dissa mig.
Antingen det eller så är han lärd i den ädla konsten total isbergskyla med coolhet och sexighet.
Förmodligen det senaste^^ Hoppas går ju...
Vad är det förresten med killar?
Har ni någon sorts sensor som visar er exakt hur ni ska göra för att tjejerna ska bli galna?
Det är något med killar som drar upp ärmarna på en gärna långärmad t-shirt och visar sina snygga armar.
Jasper är prefekt på den biten... Drives me crazy!

Nu ska jag fortsätta med Let's dance som amiljen tittar på.
Önska mig lycka till med Jasp, jag tror att jag verkligen gillar den här killen.
På allvar alltså.
Jag är kär på riktigt.

Pussar i massor från Nicole<3




Här får ni två bilder av snyggingen Jackson Rathbone<3





                                           

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0