Nyare blogg:)

Nu ska jag göra några test och några listor, jag bara tar vad jag hittar, så vi får se vad det blir för nåt!
Let's go!
Jag har bestämt mig för att jag bara får svara med ett ord, för annars svarar jag typ båda:P
På frågor där det går alltså:P

One three hill eller O.C:  O.C
Ute- eller hemmakväll:  Utekväll
Sex eller mys:  Nämen! (Haha, det var bara ett ord:P)
Salt eller sött:  Sött
Lyx eller budget:  Lyx
Sommar eller vinter: Sommar
När är du Född: 13 September
Vad har du på dig en ledig dag hemma: Mina mjukisbyxor och någon snygg tröja
Favoritresturang: Romae's Sushi:)
Favoritfilm: Twilight<3
Drömväska: Drömväska? Hmm... Förmodligen en svart och guldväska från Marc Jacobs
Har du barn: Nej, eller jag har ju min lilla bebbe Edward<3
Födelseort: Asså, jag föddes på KS, men bodde i Rissne först
Smeknamn: Jag har extremt många, men de vanligaste är; Nicc, Alice och Nixxi
Favoritfärg: Jag gillar alla färger! Men blått, svart, grön och rosa kanske
Drömprins: Om man får drömma så Edward, men realistiskt Jasper
Har du varit kär: Ja (A)
Favoritlåt: Hallelujah
Maträtt: Sushi
Favoritresemål: Hmm... Som jag har varit på? Asså, Cypern var ju gött, men inget slår Lettland. De var båda helt fantastiska.
Favoritblomma: Sakura
Tycker inte om: Lök, euuw...
Senaste sjukhusvistelse: Hmm... Jag var hos läkaren när jag hade stukat min hand rejält och trodde den var bruten, men sjukhusvistelsen var väl förra året någon gång när jag åkte med en kompis in till ks.
Favoritdricka: Kolsyrat vatten med typ jordgubb och lime! Hjärtar det!
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Mörkblå och vita. Det skulle varit två svarta och två vita, men den "svarta" blev blå för papap fick för sig att det gick att blanda svart X)
Vad gör du när du är uttråkad: Läser eller skriver
Missbruk: Läsa, skriva, tuggummi, sova, kolsyrat vatten, musik:P
Vän som bor längst från dig: Oj, jag har vänner i Lettland:P Haha.
Vad retar du dig mest på: När folk säger ord fel eller när de leker prefekter och ska rätta mig för allt!
Läggdags: Under loven? runt två på natten, på vardagen; elva på kvällen.
Nagellack: Olika, lila kanske. Men jag hjärtar fransk manikyr och "Bills manikyr" också! :D
Husdjur: Min hamster Edward, lillsyrrans hamster Beckham och alla våra dammråttor:D
Skostorlek: 37, jag skulle typ behöva 36 ½  Jag har extremt små och söta fötter:P
Syskon: Lillsyrran Felicia, Storebröder; Sebbe, Lowe och Jack
Favorit pålägg: Mjukost eller jordnötsmör eller sylt:P
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: Lätt! Barncancerfonden.
Vilket är det vackraste ordet: Får jag bara välja ett? Forêt som betyder skog på franska och påminner mig om Twilight
<3 :D
Bästa bok du läst: Twilight, lätt!
Är du Internetberoende: Något, ja:P
Favoritparfym: Naomi Campbells Cat Deluxe tror jag. Eller Beckhams Intimetly
Gillar du snö: Om jag inte håller på att frysa rumpelirumpan av mig så
När köpte du något åt dig själv sist: Hehe, den  28:de december, minns inte vilken dag det var.
Vilken är din bästa egenskap: Att jag är så bra på att skriva skulle jag tro, har hjälpt mig mycket!
Men även att jag oftast är den som är gladast och skrattar mest, haha:P
Senaste pojkvännen: Hmm... En kille som hette Johannes, dock inget långvarigt föhållande. Höll bara en vecka.
Vilken film såg du på bio senast: YES-Man
Senaste köpta skiva: Oj vad svårt! Jag skulle tippa på att det var Westlifes senaste, Back home
Favoritgodis: Vit choklad! Och tuggummi. Men det bästa vore vit choklad med nötter i och typ torkad jordgubb! Mums!
Studier eller jobb: Beror på, jag studerar ju just nu, har bara praoat. Men studier måste jag nog säga.
Där har jag också alla kompisar, det är ganska kul med skolan.
Bästa kompis: Rosalie, även känd som Stina:P
Innerstad eller liten ort: Innerstad tror jag.
Favorit bloggar: Hmm... Kenza, hannistyle(rätt?), Saabiina, emeh och några till.
Nytt eller vintage: Nytt, men jag gillar idén med vintage. Hittar typ aldrig nåt snyggt vintge, men jag älskar det också!


Ja, så gick det med att svara med ett ord...:P
Ha det gött<3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0