Otroooooligt intressant:P

Kl nu: 20:50
Piercingar: Tre i vänstra örat och en i högra
Längd: Vet inte, ungefär 165 cm
Skostorlek: 37
Önskar du att du bodde någon annanstans:  Nej, jag har flyttat runt så mycket! Men när jag ser på O.C så önskar jag ibland att man bodde där, men inget seriöst nej. 
Tycker andra att du är attraktiv:  Jag skulle tro det ja. Jag har det där söta utseendet

Dricker du: Ja, men inte alkohol. Asså jag har ju smakat typ champagne när mina föräldrar har varit med
Använder du droger: Nej, verkligen inte
Snusar du: Nej, euuw
Vilket shampoo använder du? Olika, spelar inte så stor roll. Men wella är ju bra. Min frisör använder bästa champoot 
Vad är du rädd för: Lök? Och typ skräckfilmer

Gillar du att tvätta: Ja, det är ganska kul, menjag får ju typ inte tvätta självXD
Gillar du Berg-och-Dalbana: Älska!

SENASTE..

Film du hyrde: Pirates of the Caribbean 3 och OC sesong 4, disc 1
Film du köpte: En annan del av köping till mamma och pappa i julklapp:)
Låten du lyssnade på: Herregud, jag lyssnade på en smurflåt som var asflumm:D
Låten du hade på hjärna: Du eeeeeeeeeeeeeeeeeee min maaaaan! XD Vet inte av vem, jag flummade igår med mamma och lillsyrran.
Låten du laddade ner: Vet inte, någon jullåt typ 
Personen du ringde sist: Romae's sushibarXD

Tv program du tittade på: The F-word
Personen du tänkte på: Jag tänkte på han som jobbar i den där sushibaren när jag såg att jag ringde honom sist:P
Men annars, förmodligen my sweet Jasper<3

FAVORIT..
Mat: Får nog bli farmors broccoligratäng eller sushi eller nåt. Jag älskar mat!
Låt/artist: Tokio Hotel
Sak att göra: Läsa och skriva och laga mat (och titta på TV
Kläder: Jag gillar söta klänningar och kjolar :) Annars nåt sexigt

Film: Twilight <3
Bil: Gul porsche:D<3

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke: Oh ja, för många gånger:P 
Gråtit över en flicka: Ja, jag har väl bråkat en del gånger:P Och varit orolig kanske, vet inte riktigt.
Ljugit för någon: Dessvärre ja.

ANTAL..
Gånger du varit kär: Tja, vad kan det vara? 785 888 973 eller nåt? Jag är kär för det mesta:P
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Hela mitt namn eller andra som heter Nicole? :P Nä, men jag har väl stått med några gånger vid olika tillfällen. Vad jag kan minnas bara vid tillfällen då jag fyllt år eller nåt
Ärr du har på kroppen: Vet inte. Kommer på fem stycken. Alla har mer eller mindre ironiska anledningar:P

VAD/VILKET:
Ska bli skoj: Bio imorgon, se Jasper igen, Breaking Dawn på svenska, New Moon på film:D
Ska inte bli skoj: Behöva skiljas från alla underbara klasskompisar i slutet på nian! *snyft*
Sparar du till: En hund när jag flyttar hemifrån och en gul porsche:D Wooohooo! Alice likes!
väntar du på: Breaking dawn på svenska, New Moon på film:D:D:D:D<3
som gäller: Twilight:D<3
Dagens dryck: Hmm... Olika. 7-up kanske

SENASTE..
Personen du fick mail av: [email protected] (Japp, jag hittade ett volontärjobb som var som klippt och skuret för mig!)
Personen du fick brev av: Lovefilm, fast det var addresserat till pappa för jag var tvungen att registrera mig i hans namnXD Men det var till mig! 
Personen du fick sms av;  Danne
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag
Saken du köpte: En sexig kappa från H&M! ;D
Var det kul: VA? Att köpa? Ja, jag var där med Stina så:P 

Hur tidigt stiger upp? Runt halv sju på vardagar 
Gillar du att slåss: På min träning, ja:P Fast inte så kul med sparring mot stora och starka
Vad ska du göra ikväll: Se någon random film på trean och äta kvällsmål. Och måla fransk manikyr
Är du seriös: Det beror på, jag är seriös men otroligt flummig XD
Vad är du allergisk mot: Inget tror jag. Dåligt smink med mycket glitter. Lite nickel kanske.
Var har du ont: I käken/hakan för att jag lutat den mot knät så länge:P Lite i ryggen också kanske.

Använder du hårspray: Ibland, bara om det behövs.
Kan du stå på händer: Mot vägg ja! *stolt* var tvungen att kunna det till min gradering och då gick det plötsligt! 
Favorit serie: Jättemånga! Grey's anathomy,desperate houswifes, Prison brake, väner, 2 ½ men, simpsons, och många fler!
Håkan Hellström eller The Ark: Gillar väl egentligen inte någon av dem så mycket, men Håkan blir det. Hans låt "kom igen Lena" har satt sig på mitt huvud för alltid och man blir ändå glad av den. 
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Har aldrig hört Bright eyes, men såg nyss att han dock är väldigt snygg. (A) Gamla Lasse är grymm! :D
Salt eller socker: Varför får jag bara sånna här frågor? :P Socker 
Gillar du ketchup: Japp! Man kan inte äta hamburgare utan ketchup! :O
Är du glad nu: Ja! :D
Var du glad igår: JA!:D
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Ja, eller som har jobabt på sjukhus iallafall 
Vad dansar du till: Allt som går att dansa till!
Stockholm är: Staden där allt händer:P
Göteborg är: Okej? Har inte varit där, men jag har väl inget emot den staden.
Kan du sjunga: JA :D Lalalala! Ser ni? 
Mer värt än guld: Kärlek<3 Och saffran, det är faktiskt santXD
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti!
Ett land jag helst vill besöka: En del ställen i USA, Nya Zeeland, Tyskland, Holland, Frankrike och Italien!
klockan är; 21:33

Lite skoj:P


Kommentarer
Postat av: Lindah

Jag snodde denna texten av dig, så ska med svara på frågorna i min blogg nu. Har så tråkigt när Jack e på jobbet :P Va kul det är o läsa din blogg gumman. Vem e den där Jasper egentligen? Han verkar speciell. Puss

2009-02-10 @ 15:47:02
URL: http://lindahengman.blogg.se/
Postat av: Nicole

Haha, absolut :) Fattar vad du menar.

Bra att den uppskattas :) Speciell ja, han är finast<3 Puss o kram :) God bless<3

2009-02-11 @ 19:55:42
URL: http://niccsosweet.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0