Robert Pattinson, snuskhummer eller inte :) <3

Haha, misstolka inte min lilla rubrik ;)
Fick hem FRIDA idag och bläddrade raskt ram till en sia jag fick syn på som handlade om Mr Pattinson,
och det sjuka faktumet att ingen tjej vill ha honom som pojkvän- på riktigt.
Herregud säger jag bara.
Han avslöjade att han är urdålig på att kyssas och att han knappt tvättar håret längre, men jag menar so what?
Jag skulle inte banga (A) Sju år är väl inte en sååååå stor åldersskillnad ? (AA)
Jag ska gifta mig med honom:D
Det verkar ju ändå inte gå sådär jättebra på kärleksfronten ör mig heller så vi blir perfekt match!
Dessutom så fick jag reda på att han gillar starka galna tjejer. Alltså, vi är som gjorda för  varandra:P
Kan jag inte få Jasper så går väl Edward lika bra:P <3

Jo, men det går väl sisådär på Hale-fronten. Vi snackar ju lite med varandra iallafall, och han har inte begärt besöksförbud eller något så jag ger inte upp!
Alla säger "Go for it" till mig, men det är inte så jätte enkelt alla gånger, jag är faktiskt ganska blyg av mig...




Idag i skolan så var det en idiot som vi kan kalla för idiot för då vet nog alla vem det är ändå ;)
Inte bara jag som stör mig på honom så grymmt.
Han sa en del taskiga kommentarer till mig idag och jag sa rakt ut till honom att jag faktiskt trodde han gick i åttan, det är sant. Man kan inte tro att han ska föreställa en nia, det är pinsamt!
Och han ska verkligen inte kalla mig ful, han är läskigt ful. (Ursäkta, men det är sant.)
Asså, man får inte ta det personligt, jag vet att jag är sockersöt, det är inte bara mig han säger dumma saker till, han ger sig på i stort sett alla.
Skit samma, han är inte värd att ödsla någon mer tid på!




Det borde ärligt talat finnas något form av rehab för mobiltelefonister:P
Haha, ska inte gå in på detaljer nu, men tänk lite på det.
Vi fick höra en artikel om det idag X)


Jah är skrivberoende just nu och måste strax börja med det innan jag går upp i atomer, därav de lite kortare texterna som jag försöker sammanfatta en hel del grejer i!


Btw så såg jag en cool nyhet.
Om ni knappar in er på www.eleven.se så kan ni få tag i underbara Milkshake badskumm i dofterna;
Cappucino, Milk & Honey, Milk & mint och Milk & strawberry!
Hur läckert är inte det?
Jag så vill ha cappucino



      ~ Aquolina Milkshake flaskorna blir era för 119 pix styck! Ganska dyrt, men kanske en bra födelsedagspresent att önska sig?


                                                                            

Pussar i massor<3









                                                                                            



Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0