XOXO

Äsch, det känns inte riktigt rätt med ett brev ändå.
Har rådslagit med mina personliga psykologer (Rosalie, Bell-Bell och Pricken :P) och det är nog inte bästa sättet ändå.
Då kommer killen bara att skrämmas bort, och det vore väl onödigt? :P
Nä, men det får ordna sig bäst det vill. Jag är för trött för att orka tänka på det där just nu.
Jag känner mig något stressad eftersom jag inte kan göra klart min artikel förrän Lowe kommer hem från Sebbe igen. Jag måste öppna upp word med någon nyckelskit och han är den som har den.
Så jag får väl finslipa lite på den senare när han kommer hem då, men jag måste liksom skicka iväg den idag till min so-lärare. På tal om henne, jag blev sur idag. Hon sa att det var okej om man kände att man inte riktigt hann färdigt med sin artikel på dagens lektion att ta hem den och finslipa. Men sedan när jag sa i lektionens slut att jag inte var riktigt klar än så sa hon typ att det var dumt och att det skulle sänka omdömmet för att jag inte höll min dead line. Hallå?
Det var ju hon som sa att det var okej! Men jag sa att hon faktiskt sagt att det var okej och sa att det inte borde gå ut över betyget, så det skulle tydligen inte göra det. Surt asså...


Dagens humör är väl lite si sådär.
Träning ikväll och jag har ont i ett sår i handen, i handeden, hade i foten också.
Jippie!
Men det ordnar sig nog. Sen har jag ont i magen också och är jättearg på mig själv för att jag gnäller över allt hela tiden.
Jag stör mig så mycket på folk som bara gnäller, och nu har jag lagt märke till att jag gnäller en hel del.
Usch, skärpning Nicole!

Sen så ska jag bara gnälla lite till. Jag är scheisse trött också.
Och så utnyttjade jag inte riktigt min blocktid i datasalen lika mycket som jag borde ha gjort.
Jag blir inte speciellt glad på mig själv.
Förlåt alla jag känner som läser detta (speciellt Rosalie som dessvärre får stå ut med det mest tror jag), jag ska göra mitt bästa för att skärpa mig.
Just nu är jag bara så trött och allt det här med Jasper tär visst lite mer än väntat på mig.
För tillfället så röstar majoriteten av "psychologerna" för att lägga korten på bordet, öga mot öga.
Yeah, right. I teorin är idén super och har nog slagit mig några gånger också, men i praktiken så skulle jag aldrig få sagt det jag vill ha sagt. Hmm... Får spekulera lite i det där.


Pussar och kramar Alice

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0