Gränna <3

Hejsan! Jag har nyss kommit hem från Gränna och det var definitivt det bästa som jag har gjort i hela mitt liv. Hela den här resan ...
Jag har ju altid vetat om att jag har en morbror, men för mig har han aldrig existerat "på riktigt". Precis som med min morfar.
Nu har jag fått en morbror och jag är så lycklig att jag vet inte vad.
Jag kan inte skriva mer om det nu, för jag är fortfarande lite omtummlad.
Jag vill förklara allt på rätt sätt, men det måste jag göra lite senare. Just nu börjar jag liksom gråta bara jag börjar prata om Jöran och "resten".
Så jag lovar att berätta allt så snart jag klarar av det själv. Bilder kommer också då. Nu får ni nöja er med en enda.
Jag älskar min släkt i Gränna <3 Kärlek till er!


Puss o kram, Nicole <3

Nähe, okej. Mitt minneskort strular lite just nu, så ni får vänta lite med bilder överhuvudtaget.
Love <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0