Why do you have to be so cute? It's impossible to ignore you

Jättekul på jobbet idag :)
Eller, så kul det kan bli, haha :P Nej men, jag var med en ny tjej idag och jag trodde att hon var värsta tråkisen, men vi hade så jäkla kul ihop!
Hon och jag är väldigt lika varandra visade det sig, och det är ju alltid kul!

Det är bara fyra dagar kvar nu och sedan sticker jag till Gränna och inget mer jobb! - Wooohooo!
Skrivandet har kommit igång igen nu :) Härligt! Jag får acceptera att den snart är slut helt enkelt. ag kan vara stolt när den blir det i alla fall :) Tack alla som stöttar och tror på mig <3 Älskar er!


Jag hittade min gamla blogg igår, den var liksom "hemlig" så jag tänker inte säga vad den hette ;) Inte nu i alla fall. Kanske senare om ni har tur. 
Men jag funderar på att lägga in lite från de gamla inläggen, jag hade jättefina modetips, o.s.v.
Vad tycker ni?


Min högra handled gör ont nu istället för den vänstra, har nog överansträngt den. Ni vet ju hur mina handleder är ...
Juste, en sak till innan jag slutar. "How to look good naked" är så himla sjukt bra!
Man får värsta feel good känslan! Och det är de där underbara gay killarna som gör hela programmet. De är så underbara och jag bara älskar dem! 




Puss o kram, Nicole

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0