Kampanj mot aids <3

H&M gör ett superbra jobb med deras "nya" aids-kampanj. Super att folk tar tag i saker där det verkligen behövs :)
Tokio Hotel har bland annat designat en tröja och jag har den såklart :D Den kom med posten igår, tack mamma som betala (A) <3
Haha, igår när jag satte på mig den och berättade vad som stod på den så blev hon väl inte överlycklig direkt, men so what liksom? JAg tycker att det var gulligt i alla gall :P
Det står "Rock Hard, Fuck Safe" Fast istället för "uck" så är det tre tokio hotel loggor :)
Fiiiin!



Här kommer bilden på min!



URsäkta, men jag kunde inte vrida på bilden just nu :P





Rock Hard, Fuck Safe <3


Nicole

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0