Men, snälla?!

Hejsan! I helgen var jag hos min gammelfarmor och gammelfarfar! Supermys :)
Stuga alldeles bredvid sjön med egen brygga och allt :D Jätteskönt väder och vattnet var varmt!
Dessvärre brände jag mig så mycket på ryggen ör att jag låg och läste hela dagen att jag inte ens kan knäppa min bh bak utan att det svider :P Kommer nog inte kunna träna imorgon. Foten är nästan helt bra, men fortfarande lite känslig.

Idag var vi på Ängbybadet efter jobbet :) <3 Jag blev lite nostalgisk och tyckte att det var lite för varmt nästan om man inte befann sig nära vatten så jag övertalade familjen om att åka dit! Vi tog med oss tonfisksallad och bubbelatten med mango-smak :) Mums!
Lite kallt i vattnet men det hade jag bara längtat efter ändå. Haha, förlåt kära arbetskolegor och vänner som har fått stå ut med mitt tjat; "Jag vill bada nu" hela dagen :P Men jag hade faktiskt glömt vattenflaskan trots att pappa påminnde mig imorgon! Fy på mig! Inga solglasögon hade jag heller! Skärpning Nicole!

Idag på jobbet efter ett-rasten så satte jag och en kompis oss ner för att vila lite. Sedan när det hade gått typ tio minuter eller något så tog vi upp våra skyffeljärn och började arbeta lite, fast vi satt ju ner. Då kommer en tjej som är NY där!
Alltså det var hennes första dag och hon kommer fram till oss och säger;
 "Alltså, ni sitter bara och latar er. Jag är inte den som håller tyst om sånt här så jag kommer att säga till dom om ni inte jobbar."
Gud, vad arg jag blev! Vem tror hon att hon är?
 "Ja, men vi har jobbat nästan hela tiden i två veckor nu och vi tog bara en liten rast. Dessutom jobbar vi ju ändå faktiskt", sa jag och då svarar hon.
 "Ja, men det går fortare om alla hjälps åt."
Jag pallade inte. Ignorerade henne sen. Hon satte sig själv ner i säkert tio minuter kan jag säga, plus det att hon stannade upp fö att dricka var femte minut så jag har säkert jobbat er än henne idag.
Visst, jag har varit med om att vara typ den enda som jobbar så jag fattar ju, men ändå. Alltså vi tog bara en rast. Och det är inte ens hennes problem. Jag sa inget om de andra. Jag vet vad jag har gjort så det så.
Jaja, jag behöver inte bry mig om henne mer.
Osmart drag av henne att göra sig osams med alla redan första dan, för de andra tjejerna tyckte att hon hade gjort fel också ...





Pussar och kramar från Nicole som har haft en bra dag på det hela :)  <3

Kommentarer
Postat av: fillan

bry dig inte om den där tjejen, hon ska inte säga något, haha du visade ju själv vem de var när jag och vanne såg henne stå och inte göra någonting.

du är bäst!

puss <3

2009-07-01 @ 12:21:29
URL: http://ffn.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0