MVG i Engelska och Musik :D

Hejsan!
Idag när jag gick till engelskan så mötte jag min engelskalärare innan vi hade börjat och frågade honom om vi skulle få reda på våra resultat vad gäller nationella proven. Han svarade ja och en annan tjej frågade om vi fick eta slutbetygen varpå han svarade ja där också. Sedan tittade han på mig med den där blicken och leendet som säger "Jag-vet-något-som-inte-du-vet" och jag sa "Shit, vd nervös jag är!"
Då svarar han "Ja, du kommer att ha svårt att gå hem efter skolan ..."
Jag ba 'shit'! Och så säger jag "Vad ska det betyd?!" "Nej, skojade bara. Det regnar ute."
Jag visste att det var något lurt på gång. Haha, jag sa "Ingen ser tårarna i regnet" ...
Sedan blir det min tur efter typ halva lektionen och när jag kommer ut i korridoren säger han "Jaså, hej Nicole! Där är du. Ja, hur känns det i magen?" Jag skrattar lite nervöst och säger att jag är nervös.
Han retas lite och tar god tid på sig innan han säger att jag har fått MVG! Jaaaa! :D
Jag hade MVG på muntliga nationella i engelskan, presentationen av min bok, på nationella uppsatsen och ett poäng ifrån MVG på skriftliga i nationella. :D <3

På musiken sjöng och spelade jag gitarr till Numb av Linkin Park för en grupp från klassen och jag fick MVG i slutbetyg där med :D


Jag äger :D <3


Sista provet imorgon och det blir i NO. Det får gå som det går, jag känner att den där lilla gränsen till MVG i kemi inte spelar så stor roll längre. Jag gör mitt bästa och så får det gå som det går :) Så länge jag behåller mitt VG där så är jag nöjd! Idag var min sista skoldag i ängskolan *snyft* och imorgon börjar kärleksveckan :)
Samlas i Auan kl.08.00 och så ska vi se en film, rykten säger att det blir Twilight eller Juno :D
Sedan ska vi dansa vals, haha X)


Nu ska jag skriva på min bok och se färdigt på Desperate Houswifes :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0