S:T Martins - here I come!

JAPP! Ni vet ju alla hur glömsk jag är och det jag främst skulle blogga om igår var att jag kom in på S:T Martins :D
JAAA!
Intagningsgränsen hade ökat (Tack och lov) så jag kanske slipper vara enda Einstein XD Haha.
Medianvärdet ligger på 240 och jag har 265, vilket ju är super!
Gud vad kul det ska bli! Ett gesällbrev från S:T Martins = The key to everything :)
Ärligt, fick höra att det kan få in mig typ var som helst i frisörbranchen :D
Helst av allt skulle jag ju vilja ha en egen salong, men det får jag vänta med tills jag har tillräckligt med pengar och kunder :) Var sak har sin tid!


Näst, nästa helg ska jag åka ner till Gränna med mutti och vati :) Vi ska hälsa på hennes bror, alltså min morbror Jöran. De har inte träffats på typ en miljon år så det ska bli jättekul! Jag har aldrig träffat honom och nu ska de ha en skitstor 50-års fest för honom!
Kul att få träffa min älskade kusiner också <3 Love you om ni läser detta :)


Och det är bara åtta dagar kvar nu av jobbet! Tack och lov och sedan blir det tack och adjö och ge mig mina pengar X)
Hihi!

Ingen träning idag, som jag sa igår.


Massa pussar och kramar från Nicole <3


P.S, visste ni att min morbror är typ känd som ljusdesigner och konstnär? :D


P.S. 2, Är ni intresserade av en frågestund om jag lovar att svara på allt?
Ni får gärna börja skicka in frågor så lovar jag att lägga in alla i ett inlägg!



Love


Kommentarer
Postat av: fillan

vad gör att du tkr de är roligt att blogga?

puss älskar dig / syster fillan :) <3

2009-07-01 @ 12:20:25
URL: http://ffn.blogg.se/
Postat av: Farmor

"Släng dig i väggen Björn Axén här kommer

Nicole Norén".

Grattis, vad kul att du kom in på St:Martins.

2009-07-03 @ 07:00:20

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0