Datasalen - Praktiskt taget nyvaken

Hihi, vad upptäckte jag det första jag gjorde när jag loggade in mig på blogg?
Tre besökare idag redan:P Haha! Vilken positiv liten överraskning.
Jag vill passa på att tacka alla er nya besökare, för en en gång så märker jag en liten höjning i statistiken (A)

Så, nu kan jag börja blogga ordentligt.
Jag sitter alltså i datasalen och det är nog tänkt att jag ska jobba med mitt SO-arbete om UNICEF, men jag tyckte att en liten uppdatering var i sin ordning!

Vad har då hänt för nytt? Jag borde väl skvallra lite om TWILIGHT eftersom min blogg ju faktiskt till stor del handlar om det , eller det är tänkt så i alla fall.
Jag tänker lägga in en länk till TWILIGHTSWEDEN senare, för om ni vill ha skvaller i massor om vår älskade serie, så är det där ni ska leta!
Måste länka till Tokio Hotels fina fansida också :)
Men skvaller var det ja.
Visste ni att dykscenen i new moon kommer att vara dels datagjord? Kristen själv ville gärna göra det , men jag tror inte att det var  tillräckligt säkert så hon kommer bara att filmas precis som om hon skulle hoppa, men innan hon tar steget fullt ut så stoppas filmningen och ersätts med en dataversion av henne. Oroa er inte, de som tar hand om den biten har gjort alla animeringar till guldkompassen, så jag tror inte att vi behöver oroa oss ;)

Sedan så är det bestämt att Dakota Fanning ska spela Jane :) Superbra tror jag att resultatet blir, eftersom hon är en väldigt bra skådespelerska och har det där lite mystiska och läskiga över sig! Så bra :) Kellan Lutz hade föreställt henne som Jane redan när han läste boken, så han är överlycklig :) Haha, lilla gubben <3

Sista nyheten ni får just nu är en väldigt trpkig nyhet, åtminstone enligt mig. Volturiscenerna kommer INTE att spelas in i riktiga Volterra i Italien, men fortfarande i samma land. Jag minns inte just nu vad staden hette, men jag har sett bilder och det blir nog minst lika bra. Varför kan man förresten fråga sig, och svaret är något frustrerade.
Regissören eller producenten tyckte inte att det passade lika bra, men jag vet inte varför!
Mer info om detta finns på; www.twilightsweden.se


Okej, nu ska jag jobba lite!

Massa pussar och kramar från Alice <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0