Unga mödrar

Hej igen! Skola efter tre veckor, finaly! Jag har faktiskt längtat lite i smyg, men det erkänner jag inte för någon annan!
Haha! SÅ kul är det inte att vara hemma och inte ha något att göra.
Mycket mer prov och läxor att ta igen än jag trodde. Min SO-lärare är tydligen inte helt på min sida. Jag trodde att jag skulle slippa undan läxörhöret på mellankrigstiden, men hon hade andra planer, så det blir plugga av för min del nu!
TACK underbara NO-lärare som har full förståelse för att jag har varit sjuk och säger att jag får ta den tiden på mig som jag behöver :) Det uppskattas verkligen!

Just ni tittar jag på unga mödrar och det är super!
Vill verkligen tipsa alla om det programmet. Tror att det är mån - tors på femman kl.18.30.

Gött att träffa alla härliga kisar igen :=)

Nu ska jag plugga lite och skriva.
Mycket matte att göra!


Pussar och kramar, Nicole

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0