Dagens outfit!

  • Rosalie her self var hemma hos mig eter skolan och eftersom vi inte kom på något annat att göra än makeup så var det precis vad det fick bli!Funderar på att köpa något läckert nagelack imorgon när jag och Ina ska till kista. Får se!Det är ganska mycket som behöver köpas. 


    Drömshoppinglista:
  • Skor till balen och avslutningen (samma skor)
  • Jeans och/eller jeanstajts
  • Jeansshorts
  • Något sorts puder (jag har kommit på att det trots allt är snyggt på mig)
  • Skena till min handled
  • USB-sladd till min kamera (Jag är ett ärthuve som inte kan hålla koll på mina prylar)

     

Får se om jag hittar allt och har råd :P Om vi hinner så hade vi tänkt försöka hinna med bio också :) Inte illa va? 
Extraträning på torsdag inför graderingen förresten! Just det, det är imorgon ja!
Vad bra!
18-20 :O Två timmar är mycket! Men det är ju bra, då hinner jag bli pro!



Här kommer lite biler på hur det blev när Ina fixade mig :)
(Jag vet att bilderna är dåliga, men ljuset blev bara fel och allt ...)




                                                                                                         ~ Haha, vad sur jag ser ut märker jag nu :P Men spegeln var smutsig och jag kunde inte posera och ljuset var dåligt och ... ska jag fortsätta? :P 




Sådärja! Nu ska jag kolla lite på var man kan hitta snygga things in kista !



Pussar och kramar från Nicole! <3                                         




Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0