"Have you ever loved somebody ..."

Haha, idag så blev det filminspelning för min del så sista lektionen och lite eter skolan så stack hela min grupp hem till mig för att spela in "dejting-scenen" med mig och Robert :P Haha, shit vad kul vi hade!
En hel del tabbar blev det också eftersom jag kom på den fantastiska idén om att ha låten "Have you ever" med Westlife i bakgrunden :P Det var väääldigt svårt att hålla sig för skratt samtidigt som man skulle agera och spela lite kär och flörtig.
Det var speciellt en scen som vi fick ta om hur många gånger som helst för att det alltid var någon som hade svårt att hålla sig för skratt.
Jag satt och skakade av garv, men det syntes som tur var inte på filmen! Puh!


Vad har mer hänt idag då?
Jo, jag har haft nationella i No - Biologi och det gick nog väldigt bra tror jag. Kändes så i alla fall.
Men sista frågan var helt puckad. Man skulle typ beskria hur man ville genomföra en labb som man skulle fixa med vid ett annat tillfälle, och det lät ju kul till en början men vet ni vad den handlade om?
Man ska alltså ta reda på huruvida pulsen höjs mycket eller lite när man springer korta distanser, respektive långa.
Jättekonstigt tycker jag. Jag hade hoppats på något spännande. Mikroskåp vore skitkul ju! Jag diggar det!


Ingen träning för mig idag eftersom jag känner att jag har väldigt ont i magen. Mysko, vet inte riktigt varför, men jag kan ju bara vara lite uppsvälld eller så. (Haha, vad puckat DET lär då. Som om jag har blåsts upp till en ballong eller nåt :P)
Och jag känner att jag har ont i halsen nu också, inte bra alls!
Men jag ska på cactus imorgon oavsett hur jag mår, har inte varit där på evigheter och jag vet en del som saknar mig minsann ;) Haha.
Inte så jättemycket läxor och prov denna veckan, vilket är BRA!
Orientering och lite vildmarksliv (haha, så vildt det kan bli i ursvik X) ) på torsdag och fredag, men det känns ju lite härligt att få komma ut och slippa skolbänken! Att man slutar relativt tidigt försämrar ju inte saken precis heller.
Bara 11 riktiga skoldagar kvar nu fick jag höra :O Trodde det var 14 så det var positivt!
Och så blir det äntligen presentationen av vårat entrepenörskapsarbete imorgon!
Det vill jag plugga lite mer på så att jag kan vad jag ska säga utantill. 
Det påminner mig om att jag måste skicka iväg arbetet åt en kompis nu.


Vi hörs, go vänner!

 ~ Alice och Bella :D <3


Pussar och kramar, Nicole!

(Jag önskar att jag hade haft bilder från inspelningen, men tyvärr!)  

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0