Irriterad

Jag blir så irriterad!
I min filmgrupp så snackade vi igår om vem som skulle klippa ihop hela filmen och jag tycker att det är  en process som alla måste vara med på, men då säger de att de har massa saker som de ska göra och någon ska sticka till Grekland och bla bla. Men jag då?! Jag har ju också massa saker som jag måste göra! JAg sa det till dem också för jag tränar även 3-4 gånger i veckan.
Alltså det är så sjukt störande!
Jag sa att jag kan göra det om jag har tid, för alltså jag tycker att det är skitkul, men jag sa inte på några vis att jag skulle fixa allt själv. Den ska vara inlämnad på onsdag och jag hinner ärligt talat inte jobba hur mycket som helst på fritiden.
När ska jag göra det? Idag är det kör direkt efter skolan och sedan är det träning. Jag måste dessutom hinna med att skriva en uppsats till slöjden idag och jag har ingen aning om hur det ska gå till.
Förmodligen hinner jag inte gå på min träning och det är skit och merde på alla sätt!
Graderingen är ju på lördag liksom!
JAg blir helt uppskruvad av sånt här. Inge bra!
Nu är det håltimme och jag har ägnat den åt att läsa igenom en text på engelska om Kimono eftersom det är vad mitt arbete ska handla om.
Jag orkar inte stressa mer, Gud vad skönt när jag slutar skolan!


Fick hem en bok till av Katarina Von Bredow som jag får låna av mammas jobbarkompis dotter (hänger ni med?)!
Så kul:) Sist läste jag "Som om ingenting" och den var väldigt bra, om än lite konstig.
Hon skriver på ett så himla levande sätt att man blir alldeles fängslad och fascinerad av hennes böcker.
Huvudkaraktären i boken hade värsta schyssta brorsan och det påminde mig om mina egna tre :)
Saknar dem jättemycket, speciellt en av dem.
Älskar er bröder <3 Ni betyder mest!
Nu blir det "Räcker det om jag älskar dig" och den ser jag fram emot!



Massa pussar och kramar från Nicole <3


P.S, Jag ser en anmärkningsvärd höjning i statistiken :) Tack och välkomna alla nya läsare :)
Är det något speciellt ni vill att jag ska skriva om eller ta upp något ämne så hör av er bara!



Looove, and God bless!


Till er som undrar, nej jag glömde inte bort Robert Pattinsons 23-årsdag! Den firades flitigt ;)
Jag glömde dessvärre at skriva om den här i bloggen så nu säger jag Grattis sgat i efterskott!

 ~ Sötnos! <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0