Måndagsoutfit

Jag använde mina nya tights idag :)
Min kompis Ebba tippsade mig om ett nytt sett att anväda sin tubtopp på :)
Do you like? Kommentera!



Alltså:
Svart linne från JC, ca 99 :-
Blå tubtopp från gina tricot, ca 79 :-
Svarta tights, tvåpack från H&M, ca 78 :-
Till det hade jag ett par söta sneakersballerinor :)

                                                                

Hah! För en gångs skull såg mitt hår närmast perfekt ut i morse och har hållt sig hela dan :D
Det var loiksom en övergång från guld/brunt till mörkt mörk brunt. Skitsnyggt, ungefär som kristen stewart. Spana!





Pussar och kramar Nicole <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0