Min axel ...

Hejsan!
Igår så var det ju extraträning inför graderingen och vi gick igenomhela graderingen flera gånger, så nu ska den väl ändå sitta! (Jag, Ebba och Claudia) Jag hade ju stora problem med att falla över en person som står på alla fyra, men det löste sig efter mycket slit. Jag hoppas att allt går vägen imorgon on the big final!
Men en sak var väldigt konstigt, nästan lite komiskt om jag nte redan hade varit så nervös :P
När jag skulle falla över på den högra axeln istället för den vänstra så hjulade jag istället :O
Det är sant, det gick inte att lägga av och tillslut så började jag skratta åt mig själv för att det var så löjligt.
Om det händer imorgon så vet jag inte vad jag gör!
Jag tror att det berodde på att jag var så rädd att jag stannade upp hela fallet med händerna och därav hjulade istället för att falla runt.
Men jag fick fason på det också tillslut!
Dessvärre upptäckte jag på kvällen att jag hade väldigt ont i mina axlar, speciellt den vänstra och jag hade även fått mig ett ganska stort blåmärke på vänster arm. Blåmärket kommer från när Claudia skulle träna på att örsvara sig mot ett slag och hon råkar sparka eller slå mig på armen allt vad hon hade. Ajaj! :P
Och det är ju inte så konstigt att jag har ont i axlarna så mycket som jag har landat på dem. Speciellt med tanke på hur fel jag ramlade i början :P
Hoppas verkligen at det går över till imorgon!


Massa pussar och kramar Nicole! <3



                                                                 ~ Haha, klubben tar alltid bilder efter träningen. Varför det ? :P Det är ju då man är helt svettig och allt :P                

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0