MVG

Hejsan :)
Vore det inte nice att få MVG som betyg i alla ämnen? (A)
Inte illa, men man ska kämpa individuellt och inte jämföra sig med andra, vilket jag är väldigt dålig på :P
Jag ska satsa på MVG i kemi har jag kommit på. Eftersom jag fick VG+ förra terminen så är jag inte så långt ifrån (A)

Jag ska också upplysa er om att min blogg ska bli lite mer intressant.
Jag har slarvat med bloggen ett bra tag nu, så det ska det absolut bli ändring på!
Jag tänkte att ni läsare kunde skriva ett litet inlägg och berätta vad ni vill läsa om. Vill ni ha mer bilder? Vill ni att jag ska ge modetips? Skvaller? You name it!
Det är ni som läser min blogg så ni vet väl bäst ;)

Jag vill bara passa på att tipsa er om en blogg som jag tycker är väldigt bra.
Uungmamma
Det är en ung tjej som har två fina barn och en fin pojkvän som även är pappa till barnen.
Underbar läsning kan jag lova, och många bra råd!
Det är nyttigt att läsa andras bloggar tycker jag eftersom man får en annan livssyn liksom.

Nu kanske jag måste avsluta eftersom jag sitter i datasalen och har NO, men jag har egentligen inget mer att göra!
Landet i dag och på söndag så missar jag förmodligen träningen eftersom vi måste spela in "dejt-scenen"  till vår film och jag ska spela dejten :P Haha.

När jag komemr hem så ska jag försöka hinna lägga in lite bilder.
Jag har en urgullig video på min lilla kille Edward när han springer runt :)
Lite orolig för honom förresten. Han börjar bli gammal nu :(
Men jag hoppas att jag får ha honom hos mig mycket länge!
Jag älskar dig Edward<3



Pussar och kramar Nicole<3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0