Orange belt!

Hejsan :)
Jag klarade graderingen super! Tjoho!!!! :D <3
I början så andades jag så fint så, men såklart sås glömmer jag sedan bort det lite och det hjälper ju inte precis med att man måste skrika allt vad man har samtidigt som man ska halvt slå ihjäl motståndaren :P
Haha, men det gick tillslut det också!
Jag sa till Mats att jag hade ont i axeln och då flinar han och säger "Ja, det är väl inte så konstigt med tanke på att du landade så mycket på den" eller nåt. Men han var snäll, jag behövde bara göra en på vänstra axeln och resten på höger.
Jag är duktig och tvekade bara en gång :D
Men sen så blev jag hur trött som helst i slutet och ville bara lägga mig ned på marken och typ ge upp, men jag är så jäkla envis så jag hade inte en tanke på att ge upp på riktigt!
Nikos är så snäll så! Jag körde lite grepp mot honom och så såg han hur trött jag var och han peppade mig jättemycket och hämtade vatten åt mig. Jag var säker på att jag skulle spy, svimma eller börja gråta men jag lyckades. Fett bra!
När jag drack så sa han "Ta det försiktigt" och om han inte hade sagt det så hade resten av graderingen inte blivit så kul för de andra kan jag säga :P Tack Nikos!
Så nu har jag orange bälte vilket jag har längtat efter sedan jag började på Ronin Do! :D
Alla mina idoler på klubben har orange :D
Stina, Lowe och Jenny, Mamma, Pappa och Felicia var där som support :D
Jaa! Jag är så lycklig! :D <3


Efter allting så firade vi på klubben :) Jag, Ebba och Claudisch köpte mackor och lite grejer som vi satt med :)
Vi hade hur kul som helst och larvade oss jättemycket :P
Mats, vår tränare, påpekade att det syntes hur stolta vi var över våra band eftersom vi sprang runt i våra dräkter med nya banden :) Haha :)


Nu är det bara en vecka kvar av skolan ungefär som räknas och jag behöver bara oroa mig för svenskaprovet på onsdag och sedan tänker jag ta mig tusan skita i all oro för skolan! år jag MVG i engelska och svenska denna terminen så är jag nöjd!


Här kommer lite bilder från dagen :)

 ~ Ooooh! Titta, titta, jag har orange bälte nu!

 ~ Knyta, knyta! Snabbt ska det gå! (Vart tog Claudia vägen?!)

 ~ Sådärja! Och så rätta till lite! (Titta Claudia kom tillbaka!)

 ~ Hej Claudia! (Hon syns inte på bilden, men hon stod nästan bredvid mig)

 ~ Haha, huvudet högt! Jag är sååå stolt!  :D

 ~ Haha, alla tittar ner i marken!

 ~ Nu är hela flocken samlad igen! Från vänster till höger; Helio, Claudia, Anders, Gürham, Jag, Robin, Widar, Ebba, Nikos, Tomas, JOhannes och Christian :)

 ~ Haha, Claudia kör ankan, fjortisarnas skräck ;)

 ~ Claudisch, me love :) <3

 ~ Ebbisch är också cool :) Me love Ebbisch :) <3

 ~ Haha, ännu en sygg bild på oss, eller vad säger du Claudia?





Sådär!
Kolla gärna in Claudias blogg; www.timmz.blogg.se




pussar o kramar Nicc <3


Kommentarer
Postat av: ebba

snyggaste bilden på mig också :P <3

2009-05-24 @ 16:48:26
Postat av: Nicole

Visst?! :D <3

2009-05-24 @ 19:01:41
URL: http://niccsosweet.blogg.se/
Postat av: yours claudisch

HAHAA vad gött ;D vilka snygga bilder asså<3 e vi inte bäst?

2009-05-24 @ 20:59:08
URL: http://timmz.blogg.se/
Postat av: Nicole

Haha, absolut :) Me loooove Claudischh and Ebbisch <3 Forever!

2009-05-25 @ 12:38:36
URL: http://niccsosweet.blogg.se/
Postat av: claudia<3

hah asså vilka brudar

2009-06-23 @ 15:26:04
URL: http://timmz.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0