Rapport från datasalen

Jag känner att det har blivit väldigt många sådanna rapporter ...
Men vadå? Det är ju typ då jag har tid med att blogga.
Fast man får nog inte göra det egentligen, men jag är så ambitiös och flitig i vanliga fall så jag tar igen det senare.
Konstigt nog så föredrar jag att plugga på fritiden,om jag inte har något viktigare för mig såklart.
Idag måste jag träna extra inför graderingen som är på lördag :O
Fy vad läskigt!
Jag vill inte!!! :(
Skönt när det är över för då har jag orange band och det är nice.
Och så måste jag jobba med min filmgrupp om vi ska bli klara till på onsdag!
Alltså, den ska vara klar då! Hur går det till?
Jaja, det brukar ju ordna sig till slsut så det går väl bra.


Jag har fortfarande ont i magen. Är det några som tror sig veta vad det kan vara? Alltså det gör ont nedanför naveln och det  gör typ ont då och då. När jag är hungrig och när jag har ätit mest.
Lite molande känsla liksom. 
Och så måste man sitta i skolbänken hela dagen också ... That sucks när man inte mår bra!


pussar och kramar Nicole <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0