Systrar i jeans - andra sommaren

Jag har nyss sett färdigt på systrar i jeans och jag älskae den som väntat :) <3
Jag lärde mig otroligt mycket och jag som hela tiden går runt och blir kär i olika killar och sedan så blir allt bara fel ändå har gjort fel. Jag har tänkt att eftersom jag är kristen så kommer Jesus hjälpa mig att hitta den rätta, så när de ändå blir fel har jag alltid undrat vad jag har gjort för fel. Vad skulle jag ha kunnat ändra på?
Gång på gång har jag liksom sagt till mig själv att jag har lärt mig något av det typ, men tack vare de magiska jeansen så har jag fattat. På allvar.
Man kan inte älska någon annan utan att ha lärt känna sig själv först. Eller snarare hittat sig själv. Jag har kanske undvikit pojkvänner på ett sätt för att jag är rädd för närheten. Haha, vad fel det där lät.
Nej men jag skriver det här ör at tjag tror att fler känner igen sig och kan behöva veta det liksom.
Jag kände igen mig i karaktärerna när jag såg filmen, vilket jag brukar göra när jag läser böckerna också.
Jag tror att jag är rädd för att älska någon för mycket. Om man gör det så har man ju något att förlora också.
Man måste alltså htta sig själv först och komma över den där tröskeln innan man kan släppa in någon annan i sitt liv.
Oj, vad sentimentalt det där blev, men ändå. 
Jag tror att det är viktigt att veta.



Puss och kram från den lilla tänkaren nena Nicole <3 

Kommentarer
Postat av: Fannny

Yeees äntligen någon som sett filmen!! :D

Visste är han mulaten het? förlåt men måste bara skriva det. gaaalet.

2009-06-02 @ 17:34:13
URL: http://www.faaw.devote.se

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0