Three floors down

Hejsan!
Såg ni ESC igår? Jag missade när Sverige var med så jag fick se andra finalgrejen igår istället, men jag var för trött för att se vilka som gick vidare.
Holland var jättebra! Jag disskuterade faktiskt den låten och några andra med en av mina kompisar (Walter) som bor nere i just Holland. Det var väldigt roligt, alla är tydligen överens om att det är en bra låt där nere för en gångs skull har jag fått höra ;)
Vad tyckte ni själva? Deras kostymer var ju något utöver det vanliga, men de var så coola!
Idag så skulle det ju vara orientering i ursvik, men jag har såklart ont i halsen och lite i magen också så då känns det väldigt dumt att springa. Hoppas att min lärare inte blir arg på mig och sänker mitt betyg :O Det får dom väl ändå inte göra för att man missar en sak p.g.a. att man är sjuk?


 


Nu hade jag tänkt leta lite efter skor till balen och vslutningen. Tacka vet jag internet!
Man är ju ledig på torsdag och fredag nästa vecka, vilket betyder att jag kan shoppa skor med Rosalie eller någon.
Super! Tror faktikst att vi skulle vara hemma från landet då, i annat fall stannar jag ensam hemma.

Om jag hittar några skor så lägger jag in och kollar med er vad ni tycker. Låter det bra?
I annat fall så får ni ha en trevlig helg, för jag sticker till landet i eftermiddag!


Massa pussar och kramar från Nicole! <3




Jag bjuder på en liten fotosession som jag fifflade med nyligen ;)

                                                                       





                                                                           

Kommentarer
Postat av: Emma

Holland var inte alls bra ju. Tur att de inte gick vidare. :P Moldavien, Albanien, Norge m.fl var dock superbra!

2009-05-16 @ 00:53:52
URL: http://emeh.blogg.se/
Postat av: Nicole

Jag diggade Holland, men alla är olika :P

Läs gärna mitt inlägg som kommer under dagen där jag skriver en kort redogörelse från hela ESC med personliga åsikter! Kram

2009-05-17 @ 16:52:48
URL: http://niccsosweet.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0