Tjuvlyssnat.se

Det handlar om en realistisk målsättning
3:ans spårvagn, Göteborg

Två killar i gymnasieåldern diskuterar senaste matteprovet.
Kille 1: Hur gick det på matteprovet?
Kille 2: Jag gjorde det inte, hur gick det för dig?
Kille 1: Jag fick IG.
Kille 2: Var det svårt?
Kille 1: Nä.


Haha :P
 

En svensk tiger. Ränderna går aldrig ur
Treans spårvagn , Göteborg

Två tjejer ~20 sitter på spårvagnen. Den ena av dem pratar med två äldre norska par om det ena parets
son som ska doktorera dagen därpå. En man ~35 ställer sig upp och avbryter samtalet.
Mannen: Pratar du alltid så här mycket när du åker spårvagn?
Tjej 1: Det beror väl på, men jag, om det finns någon att prata med. Det är ju roligare att prata än att hålla käften.
Mannen: Det tycker inte jag.
Tjej 1: Så du tycker att det är roligare att hålla käften?
Man: Ja.
Tjej 1: Men gör det då!
Hela spårvagnen börjar skratta.


Gud vad klockrent!



Pussar och kramar från Alice <3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0