Två och en halv riktiga dagar kvar i skolan!

:D
Så HÄR glad var jag igår när jag skulle se på min nya film :D <3

 ~ Haha, skitsnyggt och allt det där ^^ Filmen är snygg i alla fall :P


                   ~ Mys med släckt lampa och massa onyttigheter :D <3
                                 ~ Haha, nu såg jag att det var en systembolagspåse i bakgrunden. Jag lovar att det inte är som det ser ut :P Jag dricker faktiskt inte.











Så mysigt hade jag i alla fall igår :)
Minns inte vad jag skrev i mitt nattinlägg riktigt, men det var nog bra :)
Jag kämpar på med att hitta mig själv och det kommer gå super :D



Massa pussar och kramar Nicole <3


Kommentarer
Postat av: VIKTORIAE - Bloggen om självkänsla och annat!

Jag har läst böckerna och såg lite av filmen som gick på tv:n häromdagen, har bara läst två av dem för det har väl kommit fler böcker sen?

2009-06-04 @ 13:46:56
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Nicole

Ja, det är fyra böcker tror jag. Har själv läst två hela och sedan började jag på den tredje men avslutade den aldrig!

Kul att du såg filmen, vad tyckte du?



Kramar Nicole

2009-06-09 @ 10:08:13
URL: http://niccsosweet.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0