Vad har jag nu lovat?!

Hejsan!
Var det någon annan än jag som såg buskisen som gick på tv4 igår 19.30?
Så himla bra! Me love Dag Otto <3 :D
Men nyligen så hade jag musik och jag berättade för min musiklärare Nicholina att det lät kostigt när jag spelade Jason Mraz's låt "I'm yours" på gitarr, så jag spelade för henne och hon rättade och sa att det var takten som var fel.
Haha, Nicole har ingen taktkänslad XD Jodå, det har jag faktiskt. Men den är svår att spela rätt.
Sedan bad hon mig sjunga och efter lite övertalning från hennes sida så gic jag med på det och hon sa att jag kune ju sjunga den och spela upp på nästa lektion! Jag sa först nej, men när jag fick höra att det kunde höja mig till ett MVG så ändrae jag mig lite. Men i så fall så får jag spela själv och det ska låta bra och rösten ska matcha musiken suveränt.
Grejen är den att jag tror att jag sa att jag skulle göra det, mer eller mindre:P
Hihi, vad har jag nu kokat ihop?!
Men jag får se, det är mycket jag är beredd att göra för ett MVG, och det är ju inte så att jag inte kan sjunga och spela.
Dessutom så skulle hon aldrig ha bett mig om hon inte tyckte att jag sjöng bra.
Tror att jag gör det. Vad tycker nI? Jag är så himla scenrädd bara, men det blir nog bra ...
Haha.


Puss puss från Nicole <3





Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0