Zzzzz ...

Idag var jag hemma för jag har ont jätteont i magen och hade skitont i halsen när jag vaknade.
Skönt att få vara hemma och sova ut lite, imorgon stannar jag också hemma.
Inte så bra att man missar lite i skolan, men de viktiga sakerna kommer jag göra vid ett senare tillfället. Mitt NO prov gör jag på tisdag morgon på omprovstiden och det borde ju inte vara något problem eftersom betygen sätts på torsdag om jag inte minns fel. Det teoretiska arbetet i slöjd ska vara inlämnat senast på tisdag.
Jag blev förresten klar med min balklänning igår på slöjden :) Så typiskt, jag slutar halv fem tre dagar i veckan och igår var enda tidiga dagen och då stannar man till fem :P
Haha, men snygg blev den i alla fall! Jag har valt att inte lägga in någon bild på den förrän inför förberedelserna innan på balkvällen ;) Tycker det blir lite mer spännande så, jag vet några som vill se en, men ni får allt vänta lite till!
I helgen behöver jag inte springa runt och leta efter skor heller etersom jag fick ett par ursöta klackskor i typ silver som är jättesköna också! Passar både till min balklänning och till min vita avslutningsklänning :)
Ni får se bilder på dem senare även där ;)
Skönt, för nu komemr jag förmodligen vara den enda med de skorna och den klänningen :D
Hoppas ingen har samma avslutningsklänning som mig heller.


Nu har jag tråkigt, jag har dock kommit på vilken låt jag vill spela upp på tisdag :)
NUMB med Linkin Park, testade sjunga med syrran samtidigt som jag spelade också och det lät bra.
Nu hoppas jag bara på att jag ska våga också.
Ingen picknick med klassen idag tack vare regnet, men på lördag så blir det istället picknick på golfängarna med Ronin Do :) Mys!


Massa pussar och kramar från lilla sjuklingen som tycker att regn är mysigt. :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0