Att ha färgade linser eller icke?

Hejsan!
Ska strax fixa mig lite innan vi drar till Cactus!
Men jag tänkte bara uppdatera lite om att det gick super i skolan idag:)
Fick beröm av min svenskalärare som sa att jag skriver jättebra :)
Det gjorde min dag :) Bland annat då, dagen i sig var väldigt bra tycker jag!
Jag har nu kollat på färgade linser utan styrka (har blivit en daglig vana) och jag tänker beställa ett par superfina som är bruna :) Lite Cullen anda på dem måste jag ändå säga!
Ska bara få klartecken från mamma o pappa. Har precis fått studiebidraget för första gången och jag som annars är så försiktig med att inte slösa pengar tänker faktiskt unna mig detta om jag nu får.
Vilket jag hoppas på, ändå mina pengar (A).
Twilight - saga - night är min night! Och då tänker jag unna mig det :)
Bara hårproblemet och fang problemet kvar då som jag verkligen måste klura på!
Nu måste jag dra, får se om jag vågar lägga ut bilder på ögonfärgen sen då ;)


Puss o kram, Nicc!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0