Färgade crazy linser för 12 månaders bruk!

Hejsan gott folk!
Igår måste det ha varit personrekord på Cactus :) Superkul med nya människor också!
Jag träffade en kille som heter Adam och han ska tydligen börja i min klass snart :O
Världen är liten!
Superkul i alla fall, han verkade trevlig!
Min underbara kompis Simon följde mig och Fillan hem, tack!, och han ville sova över, men det gick inte eftersom Flisan inte skulle kunna somna då :P
Haha, tveksamt om jag skulle klara det heller. :P
Men en annan gång får han gärna :)

Idag sov jag ända till 13.00 och vaknade med lite huvudvärk, kan nog hända om man sover i 13 timmar ...
Skönt var det i alla fall och nu känner jag mig utvilad!
Mamma o pappa har varit och tatuerat sig :)
Superfint blev det!
Mamma gjorde rosa blommor runt hennes "Micke" tatuering och pappa byggde på sin ena tribal. Har inte sett hans än men jag tror att det blev bra. Deras tatuerare är sjukt duktig! Ska jag tatuera mig någon gång så ska jag definitivt dit!

 ~ Mammas superfina tatuering :)

Mamma och jag har suttit hemma idag och inte gjort så mycket men det var skönt att bara ta det lugnt en dag.
Hon hade hittat en ny sida som sålde färgade linser och crazy linser för ett hyffsat pris!
De bruna var slut men det gör inte så mycket eftersom de hade lite av ett blommönster som inte såg så äkta ut.
Säkert fina de med och de höll i tre månader om man skötte dem rätt (!).
Men sen hittade jag ett par svarta och det är ju Cullen det med eftersom de får den färgen när de är törstiga.
Jag tänker köpa dem när mamma o pappa har kommit hem från affären :)
Mamma gillade dem faktiskt också och det bästa är att de inte håller i tre månader, utan i 12!
Det är crazy!
Då kan jag använda dem på Tokio Hotel konserten också :D
Tänk er reaktionen om man skulle ha dom i skolan, haha:P
Jag vet inte om jag tänker lägga ut sidan här eftersom jag inte vill ha likadant som alla, men om någon undrar så kan ni maila mig. Jag letade själv som en galning och hade blivit superglad om någon berättat för mig.
Min mail är; [email protected] 

Crazylinser Total Blackout

Är det någon som har något bra tips på hur man sätter upp håret till en "Alice-frisyr" när ens hår är minst hälften så långt? :P
Det vore supergulligt om någo ville dela med sig av något bra tips om det och/eller vampyrtänder som inte ser skitroliga ut när man sätter in dem i munnen :P


Pussar och kramar, Nicole <3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0