För att acceptera något svårt - Klipp sönder en mössa

Hejsan!
Jag är lite irriterad just nu för jag hade precis skrivit klart ett inlägg när allt bara stängs ner.
Skitinternet ...
Jaja, vad har jag gjort idag då?
Tja, inte så mycket faktistk! Har inte hunnit med det än! Skolan iof och det var roligt :)
Bara tre lektioner med "vanliga" ämnen. Roligt det med :)
På engelskan började vi titta på "American History X" och jag måste säga att hittills är jag imponerad.
En mycket bra film, men o så vidrig ibland!
Vår snälla fröken Marie-Louise gav oss "salta pinnar" :D Gott!
Om ett litet tag hade jag tänkt skriva min bokrecension om Twilight till engelskan imorgon.
Ganska roligt :) Det är kul att skriva om saker som man är intresserad av och om ni inte har lyckats förstå det än så är jag galet kär i Twilight-saga  :D <3
Sen blir det faktiskt Cactus för mig! Roligt :)
Ikväll är det ju även Greys Anatomy och True Blood! Yey! Det vill jag definitivt inte missa!
Det är inte många TV-serier som jag följer slaviskt, men Greys och True Blood är klart två av dem!

Jag hade tänkt ringa farmor idag också eftersom jag måste få tag i ett namn på en kontakt som förhoppningsvis kommer öka mina % chanser för att få ge ut min bok "Så länge du behöver mig" :)

Men innan jag hann börja med något annat idag så var jag tvungen att ta itu med något som jag har skjutit upp alldeles för länge redan. Jag var tvungen att göra en grej för att kunna gå igenom sista steget i "sorgeperioden" som är accepterande. Nej, ni behöver inte bli oroliga ;) Det handlade bara om att jag hade blivit sårad av en person och behövde släppa det helt. Men nu är det gjort!
Känns jätteskönt!


Nu ska jag börja med min uppsats innan Stina kommer över hit!
Pussar o kramar, Nicole <3

P.S, Sa jag att mina linser kom igår förresten? :D
Supercoola!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0