Hej älsklingar!

Hejsan mina fina läsare!
Jag har en väldigt bra anledning till mitt uppehåll denna gången!
Mitt internet har varit väldigt trögt och då främst blogg.se (självklart ^^)
Jag ber om ursäkt men det var inte mitt fel!
Så nu ska ni få en fullständig upprättelse om vad som har hänt - och det är en hel del!
Detta är vad jag ska göra och vilka datum!





Inte så illa va?
Det känns faktiskt väldigt lyxigt de kommande månaderna frammöver! :D
 "Because I'm worth it!" ;)



Sen var vi igår och tände ljus vid gravarna och hade det mys!
Såg "Låt den rätte komma in" med familjen precis innan vi skulle somna och det resulterade till att alla var jätte uppe i varv och ingen kunde sova :P
Inte så smart med andra ord! Filmen i sig var faktistk ganska bra, men lite smått otäck.
Jag skulle ge den en trea av en femma och en liten guldstjärna i kanten för att de hade med vampyrer ;)

 

Till Twilight - Saga - Night ska jag och Rose klä ut oss lite eftersom det är lite tävlingar på plats samt att det bara är allmänt kul att äntligen å en anledning att klä ut sig! Jag tycker bara att det är sååå underbart att få klä ut sig till någon frå sin favorit bok och film och sen bara köra på! Jag ska vara Alice Cullen (Vem är förvånad, räck upp en hand) och jag har redan hittat lite som jag ska ha då :) Hela grejen är ju så att det ska vara elegant eftersom det är Twilight, vilket bara är tre gånger så roligt! Jag har lite grejer på gång som jag tror kan bli mycket lyckat! Bland annat så ska jag försöka göra en liten extreme makeover på mina vampyrtänder som jag köpte till spexfotot förra året då de är föga trovärdiga :P Jag har mina små planer, ska bara bli intressant att se om det fungerar ;) Allt verkar så mycket bättre inne i huvudet! Så mina små problem till galanatten är;


Jag har idéer på lösningar till alla, men vi får se när jag testar dem om de håller!
Har någon av er läsare några tips på ställen där de säljer billiga färgade linser utan styrka?
Jag hittade supersnygga på www.fargadelinser.se men de fungerade bara på bruna ögon!
Sedan har jag ett par andra favoriter som är lila :) Fint?
Det finns även "vargögon" som är väldigt extrema, men supersygga. Frågan är om de passar min outfit?
Hmm ...
Och vad är bäst, Högklackade eller ballerina? Båda á la Alice.
Hör gärna era åsikter :)


Pussar o kramar, Nicole!
Jag håller er uppdaterade om jag hittar något nytt!
I onsdags hittade jag btw ett superfint pärlemorsarmband i nyanserna blå, lila, svart, rosa (typ).
Superfint fynd på en loppis för bara 20 pix!
Ett halsband som jag förmodligen tänker köpa imorgon eller så är svart med ett vitt "ansikte" på, á la gammaldags stil, typ 1800-tal.
Finns på guldfynd för ungefär 89 Kr!



Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0