Du är så inte värd det

Hejsan!
Har ni någonsin känt er svikna, sårade, arga och förödmjukade på samma gång?
Tja, det sammanfattar väl ganska mycket vad jag känner för en viss person just nu.
Jag är sjukt besviken på honom. Trodde något annat, men jag felbedömde väl.
En sak är i alla fall säker, det kommer förmodligen dröja innan jag släpper en kille så nära inpå igen.
Skit också! Jag känner mig lurad!
Men egentligen så har jag upptäckt att jag är starkare än vad jag trodde.
Jag fattar att han är en idiot och sen är det pretty mutch it.
Känns skönt att veta i alla all. Han är ta mig tusan inte värd det. Jag förtjänar någon så mycket bättre!
Det kan dock bli lite jobbigt/pinsamt eftersom jag faktiskt kommer att bli tvungen att träffa honom förr eller senare p.g.a. min träning, men jag får väl bara ta det som det kommer.
Jag vet i alla fall att jag är så mycket mognare än han är och det är det enda jag behöver veta.
End of story!


Idag har jag klippt ökade längder på min docka och det var superkul, om än lite svårt!
Jag råkade ta lite för mycket eftersom jag mätte fel (nej, jag använde inte linjal eller nåt sånt:P).
Ajajaj, men det är av misstagen som vi lär oss! Det blir fint i alla fall och imorgon så blir jag förmodligen helt klar med frisyren också!
Ingen DISA idag så jag slutade tiiiiidigt! :D
Skulle dock ha slutat ungefär 45 minuter tidigare om jag inte hade stannat kvar med Meisan för att skriva klart våra "essays", haha!
Jag tror i alla fall att det blev bra uppsattser så det var värt det!
Vi får väl se när vi får tillbaka dem ;)


Igår led jag av tristess på hög nivå, så jag följde med pappa till Solvalla och spelade lite på hästar!
Superkul, fast sjukt kallt!
Jag vann tyvärr inget, men egentligen spelade det inte så stor roll för mig.
Jag tyckte bara att det var roligt att få vara med :)
En hel del lärde jag mig också!
Tack pappsen för att du stod ut med alla frågor, haha!
 

Nu ska jag skriva lite på min nya bok :)
Lite svårt att hålla reda på alla information bara, men det ska väl gå det också ;)
Nu räknar jag mig i alla fall som författare! Jag HAR skrivit en bok heöt själv! Jippie :D
I made it!


Ett hett tips till er alla bara; var rädd om era vänner.
Ni vet vilka ni är <3 Känn er älskade!




Puss o kram!









 ~ När livet sviker av Sofijah!

Five stars! Älskar denna låten så mycket så den passar jag på att dela med er :D


Kommentarer
Postat av: Jullan

skit snygg header<333 besök min blogg!

2009-10-17 @ 16:51:47
URL: http://thepartygirl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0