Duktig i matte?!

Hejsan mina underbara bloggläsare!
Idag har det faktistk gått ruskigt bra för mig på matten, tro det eller ej! :O
Jag är riktigt förvånad med tanke på att jag med nöd och näppe klarade av att bli godkänd i åttan och nian i matte!
Det kan ha haft något att göra med att min grupp gick för snabbt för mig? Jag vet inte, men nu börjar det ordna upp sig i alla fall! Såååå underbart! :D
Kanske fixar jag ett högre betyg än G i matte i år? Vem vet? :D

 ~Mitt nya jag på matten? X)

Jag måste bara tipsa om världens mysigaste matställe!
Vi åt på en nyöppnad restaurang/pub i dag som heter Shakespeare och ligger i Solna/Sundbyberg!
Otroligt god mat och jag åt Noisette med helt gudomliga pommes frittes och bearneisesås!
Ingen illa lunch va?
Man kan nog inte äta där varje dag precis, men nån gång ska man väl lyxa till det också! ;)

~"En restaurang uppkallad efter mig?! Varför har ingen tänkt på det förut?"

Idag är det träning som gäller!
Jag vill inte bara sitta hemma längre och göra ingenting så nu ska jag igång igen!
Benet är inte 100% bra än, men det gör inte så mycket om jag börjar träna försiktigt i alla fall!
Jag ser inte fram emot att behöva träffa en viss person idag, men det får jag ta när det kommer!
Ingen fara på torpet ;)
Jag vill förresten lite från ingenstans tacka alla mina kompisar för att ni är dom ni är!
Så underbart att jag får lära känna er! <3
Och speciellt tack till Stina, Bellen och Simme!
Ni vet nog varför ;) <3

~Dags att plocka fram dräkten igen! (Obs! Bilden är ej tagen av mig!)


Jag ska strax börja runda av, men först så måste jag bara råda er alla att käka mer frukt och bär!
För det första så har jag själv märkt att man mår mycket bättre och för det andra så är det supergott och man kan ha riktigt gott samvete för det också! Men glöm för Guds skull inte bort att äta choklad eller godis då och då! ;) Hur skulle världen se ut utan choklad?! :D <3

                                           

Pussar o kramar!

(Min lilla logga får ni klara er utan en tid framöver eftersom datan är lite knas just nu och inte tillåter en att joxa för mycket:P)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0