Gudstjänster och trollkarlar?! :D

Hejsan!
Jo, jag vet att det var ett tag sen sist, men jag har inte haft speciellt mycket att skriva om.
Och allt kan man ju inte skriva om heller eftersom jag inte vill att alla ska veta allt:P
(Inget negativt, detta är positivt :) )
MEn idag var jag på gudstjänst i Centrumkyrkan för första gången på ett bra tag!
Det var riktigt roligt eftersom det var lite mer för barn denna gången, vilket passade mig och mina vänner väldigt bra! :P
Jag, Carl, Alex, Philip, Simon och Linnea hade väldigt kul!
Sen träffade jag min körledare Liss som berättade att kören skulle dra igång snart igen!
Hoppas att jag inte har förlorat min sångröst :O
Tyckte nästa natt jag var lite bättre förut, men jag misstänker att jag bara behöver öva upp rätt teknik igen!
Skördefest var det i alla fall och det var skoj!
Jag är glad att jag gick dit men min mobil gick dessvärre sönder ...
Tror att den kan ha blivit klämd i stolen :(
Förhoppningsvis ordnar det sig, men det är lite jobbigt när man har så mycket på mobilen! :(
Jag ville messa speciellt med en person, men vi löste det med mail istället!
Så alla som jag brukar messa med, ni når mig via msn och mail!

~ Riktigt så trasig är mi mobil kanske inte, men nu får ni en uppfattning om hur den ser ut! :(

I helgen var Stinis här och sov över!
Vi lagade mat och det blev mycket gott efter många om och men X)
Sen blev det glass o lite mys till några filmer!
Jättekul!
Mamma o pappa var på kryssning och när de kom hem fick vi två sjukt stora tuggummi-stänger i smakerna jordgubb och citron:D
Och så fick jag vit toblerone också:D Mycket uppskattat!


Oj, jag kom just på hur länge sen det var sist:P
Jag har nog glömt att berätta en hel del:P
Ska försöka tänka ...
Jo, Maher var här hemma hos mig i typ tisdags förra veckan.
Det var jättemysigt och vi hade det bra:)

Nu tänkte jag avsluta och kanske spela lite gitarr!


Puss o kram!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0