Listaaa! :D <3

DIG:

1. Hur lång är du? - 166 cm?
2. Vad vill du bli när du bli stor? - Frisör och författare! Vill även hålla på med musik!
3. Vad pluggar du? - Jag pluggar till frisör om det är det du menar!
4. Har du långt hår? - Ja!
5. Vilken hårfärg har du? - Just nu är jag brunhårig med lite röda nyanser på sina ställen!
6. Sminkar du dig? - Ja, för det mesta!
7. Har du haft sex senaste månaden? - Nej!
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? - Gröna och vita!
10. Har du kysst någon idag? - Nej!

FAMILJEN:

1. Bor dina föräldrar ihop? - Ja! :D
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? - Båda är lika bäst! :D
3. Hur många syskon har du? - Fyra stycken äkta!
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? - "Jaja", tror jag!
5. Vilken mat lagade din pappa senast? - Oj, vad var det då? Det minns jag inte!
6. Hur många ställen har du bott på? - 5 blir det väl? (Inte 6 Felicia :P)
7. Vem i din familj stör du dig mest på? - Jag stör mig inte direkt på någon i familjen, men bråkar det gör man ju även ast man inte vill!
8. Vilken familjemedlem är snällast? - Jag tycker att alla i min familj är snälla :)

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis? - Idag i skolan!
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? - Stina!
3. Har du kysst nån kompis? - Nej det tror jag inte. Eller, på sätt och vis. Pojkvän är ju kompis också va?
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? - Nej, inte vad jag kan minnas!
5. Vem har du varit kompis med längst? - Jag vet inte!
6. Vem känner dig bäst? - Min syrra skulle jag tro! Eller Stina!
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? - En sommar kanske? Eller längre!
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade dens tröja om du gjorde det? - Nej, verkligen inte att jag hatade den!
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? - Inte kompisar! Och man är inte tvungen att göra någonting som man inte vill, det är upp till var och en!

KLÄDER:

1. Vad har du på dig idag? - Titta på mitt förra inlägg, men jag har bytt till en rosa-grön randig tröja!
2. Har du bytt om idag? - Haha, jag såg inte denna frågan när jag svarade på den ovan!
3. Favorittröja? - Oj vad svårt! Jag gillar färgglada tröjor :) Min rosa kanske?
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? - Inget? :D
5. Har du gett bort kläder nån gång? - Ja!
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? - Ja, det har nog hänt! Men det brukar kännas bra efter ett tag!
7. Har du handlat kläder genom internet? - Japp!
8. Fulaste plagget andra könet kan ha? - Manchesterbyxor i någon riktigt gräslig färg kanske??
9. Vad använder du för skor? - De flesta? Det ser ut som en skoaffär här hemma!

VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar? - Jag har respekt för mina föräldrar, men kanske om jag skulle bli riktigt förbannad.
2. Klä dig annorlunda? - Det beror på vad som menas med annorlunda? Om jag tycker att det är snyggt så! Jag har i och för sig varit punkare och en hel del andra stilar så det säger väl allt? :P
3. Vara dig själv? - Ja, det måste man vara. Jag måste i alla fall.
4. Visa dig i bikini/badbyxor - Ofc!
5. Fisa inför din pojk/flickvän? - Haha, jag tycker att sånt är väldigt pinsamt! Jag gör det knappt inför familjen!
6. Pierca dej? - Jag har redan gjort det, men jag funderar lite på om jag vågar i näsan och naveln?
7. Ge dig på utmaningar? - Alltid redo!
8. Ha sex på offentlig plats? - Meh? :P
9. Vara omogen? - Haha, ja absolut!
10. Äta småkryp? - Vad får jag för det och vad måste jag äta?

SKOLAN:

1. Vad heter din skola? - S:T Martins gymnasium (yrkesgymnasium)
2. Vad heter din favoritlärare? -  Marie-Louise!
3. Vad är ditt favoritämne? Jag tycker om svenska och engelska väldigt mycket! Frisörkunskap är också otroligt kul!
4. Snyggaste läraren på skolan? - Haha:P Jag har inte precis spanat in mina lärare än!
5. Har du bra betyg? - Ja! :D
6. Tråkigaste ämnet? - Matte måste jag nog säga! Men det har blivit roligare här! Nu tycker jag inte om bild så jättemycket, men det är okej!
7. har du skolkat mycket senaste året? - Nej!
8. Hur tar du dig till skolan? - Jag går med min musik som sällskap!
10. Har du gjort mer än kyssas med någon när ni varit i skolan? - Ja, jag har pratat med folk och ... Nä, men ärligt talat. Är hångla mer än kyssas så ...

RANDOM:

1. Vet du vem FATO är? - Nej inte vad jag kan minnas!
2. När tuggade du tuggummi senast? - Oj, det var nog någon vecka sedan!
3. När var du på resa senast? - Förra året!
4. Vilken färg är det på din tandborste? - Rosa!
5. Är ditt hår tråkigt? - Nej! För frisörer existerar bara möjligheter! ;)
6. Vad har du för påslakan just nu? - Ett ganska färgglatt med glada blommor! :)
7. Vem såg någon dig naken senast? - Det vet jag faktiskt inte! Jag springer inte precis runt och blottar mig 24/7  :P
8. Hur ofta duschar du? - För det mesta varje dag!
Pussar och kramar!
Nicole! <3

Kommentarer
Postat av: Lisette

Hej där :)

Tänkte berätta att jag har en liten outlet där jag säljer mycket saker väldigt billigt just nu.. Allt från skor, kläder till accessoarer.. Ta dig gärna en titt och lägg en kommentar fall du är intresserad av något så hör jag av mig så snart jag kan så tar vi och fixar de :)



Direkt adress till outleten: Http://lisettee.blogg.se/outlet



KRAM, Mvh lisette

2009-10-20 @ 12:36:48
URL: http://lisettee.blogg.se/
Postat av: fillan

men asså det är 6st ställen vi har bott på för vi har ju köpt landet! så de så! :)

2009-10-21 @ 16:12:19
URL: http://wwww.felicianoren.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0