Morgon ...

Hejsan!
Just nu sitter jag i skolan på datorkunskapen!
Vi har hållit på med en sida som heter www.taaz.com där man kan reducera sina bilder.
Ganska kul, men jag har varit inne där många gånger förut så det var ingen större nyhet :P
Dessutom så fungerar det inte att ladda upp bilder av sig själv ... Låt mig säga som så att man tröttnar efter tre bilder ungefär!

Juste, jag har inte hunnit blogga något om bloggawards.
Vad tyckte ni? Var det rätt personer som vann?
Jag älskar FOKIS blogg så jag blev mycket glad över hennes tre vinster! Grattis grattis!


Jag har väl egentligen inte så mycket att skriva om, så det känns lite som att skriva bara för skrivandets skull, men nu vet ni lite om vad som har hänt denna morgonen!
Massage på idrotten = Jippie! :D
Efter skolan ska jag hem och snabbt äta lite mellis innan det bär av till Solna eller Kista för att köpa min älskade halsduk och mössa!



Pussar och kramar!

Nicc<3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0