Rosett-frisyren! <3

Hejsan!
Jag var nyss inne och kollade på Fokis blogg och gissa vad jag hittade?
En video med hur man gör rosettfrisyren som bland annat har synts på Lady Gaga!
Så underbart! Passar ju lilla frisören, hihi!
Jag ska alldeles strax försöka mig på den själv, men vi får väl se hur det går med det ... :P

                    ~ Gaga i hennes fina partyfrisyr!

Igår var jag inne i Kista en snabbis på kvällen med Flisan, vilket var roligt!
Hade dock varit inne längre och kanske åkt förbi till Solna också, men klockan blev snabbt mycket och Flis fick ont i huvudet :(
Men en grå kofta från Gina som passar nu till hösten blev det i alla fall!
Den var nedsatt till 49:- så jag kunde inte motstå den ;)
Bilder får vi ta lite senare! Jag ska försöka att göra slag av saken denna gången också:P
Jag vet att jag har varit lite dålig på att lägga in bilderna när jag har lovat det, så vi får väl se hur det blir, haha.


Nu ska jag återgå till att lyssna lite på gårdagens Idol-framträdanden!
Jag älskade Erikas och den sista som alla sjöng tillsammans, mycket vackert!
Jag vill också passa på att skriva ett litet KRYA PÅ DIG! Till min älskade mamma som inte mår så bra!
Krya på dig! <3


Puss o kram!



Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0