Frisörer o ont i magen

Hejsan! :)
Idag när jag vaknade hade jag ganska ont i magen, så jag ville egentligen inte gå, men eftersom det var frisörteknik så kunde jag inte motstå frestelsen! :P
Det har gått bra och jag tog en tablett imorse, och sedan fick jag en till av snälla Karro när jag hade väldigt ont på lunchen.
Kanske inte det bästa att vi åt stark indisk mat idag, men ändå:P
Mei sa att det inte är bra att äta lime eller citrusfrukter då heller, det visste jag inte!
Men choklad däremot är det!
Mamma köpte till mig så nu är jag lite gladare :) <3
Imorse så blev jag schamponerad av Karro och sedan stylad!
Superfint och var typ lite som en baluppsättning :)
Självklart fotade jag!

 ~ Bilderna gick inte att rotera, så ni får rotera på era huvuden istället!

 ~ Skaparen av detta underbara verk är Karro :D <3

 ~ Haha, jag visste inte hur jag skulle posa så jag log bara istället, men det blev ett roligt leende :P

 

Och så min första manliga docka såklart :)

(Jag vet, äntligen!)

 ~ Haha, han ser lite läskig ut! För er som undrar så heter han Lee!

 ~ Jag har använt rakapparaten för första gången :) Inte så dåligt va? ;)

 ~ Håret är stylat så att det nästan blev en liten tuppkam. Till det så har jag använt ungefär alla hårprodukter som finns, känns det som :)

 ~ Tada!




Haha, jag och en kompis började tjaffsa lite om en sak och det visade sig att jag hade rätt:P
Det var ganska roligt. Synd bara att man nästan börjar bråka.
Jag tänker inte lämna ut några namn, för så taskig är jag faktiskt inte!
Men det handlade bara om huruvida Sundbyberg är en stad eller kommun och jag sa att det var en kommun som kallar sig för stad, men min kompis trodde motsatsen.
Först hittade jag det på wikipedia när jag skulle kolla så att jag verkligen hade rätt och sedan efter att kompisen hade kollat i sin ordbok (som visade motsatsen av någon anledning) så ringde jag min farmor som jobbar i kommunhuset. Jag hade rätt :)
För er som inte vet så kan jag upplysa er om att Sundbyberg först hette Sundbybergs kommun, men bytte till stad efter att Solna hade gjort det!
Och Sundbyberg är Sveriges minsta stad till ytan!
(Jag skrev absolut inte detta för att reta upp någon, bara för att jag tyckte att det var rätt så kul :) )

Kommentarer
Postat av: Laila♥

Så fin du är=)

2009-09-07 @ 12:00:32
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0