Hett tips från mig!

Hejsan!
Ni ska nu få ett hett tips som jag råder er att följa; Ha inte på er högklackade skor eller klackade skor huvud taget om ni ska gå mycket. Jag råkade göra det misstaget idag och det tänker jag inte göra om i första taget kan jag säga er!
Nu kan jag ärligt talat utan att överdriva säga att jag knappt kan stå på dem.
Kurwa Mac också!
Igår gick filmen "Under Toscanas sol". Om ni inte har sett den råder jag er att se den!
En av mina favoritfilmer, absolut!


 ~ Ni känner säkert igen åtminstone en skådespelare ;)

 ~ Gud vad bra sagt! Hela filmen är dessutom full av bra citat! <3



heter Små A iof, men den ska in på onsdag) Efter det att jag blev klar med min bok i helgen så käns det så tomt!
Värsta hålet inom mig! Jag har i och för sig en ny idé till en bok - dt var det som var överraskningen som jag skrev om för ett tag sen. Men jag ska ge mig själv lite kvalitetstid innan jag börjar skicka in den till olika bokförlag och påbörjar en ny. Det kanske jag behöver?
Och så vet jag av egen erfarenhet att jag kommer go crazy över den nya boken sen om jag inte skriver på ett tag. ;)
Den är alltså klar och heter "Så länge du behöver mig"!
Kanske sitter ni snart med den i knät och läser för fullt? Vad vet jag ;)


Nu ska jag äta lite mat och sen blir det väl TV och lite plugga!
Eventuellt så tänker jag göra om mina naglar eftersom jag har pillat bort det mesta då det redan hade börjat lossna vissa detaljer. Vi får se, vi får se!
Jag är lite småsur över att jag inte kan spela gitarr med långa naglar, men jag får bita ihop ett litet tag till!
Sen åker de av och då råder jag er att ta fram öronpropparna ;)


Puss o kram!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0